zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Denko kwartalne #2

Nadszedł kolejny miesiąc a wraz z nim kolejne denko, jak zawsze kwartalne. Tym razem nie ma za bardzo czym się szczycić bo jakoś w tych miesiącach kiepsko mi szło, ale myślę że następnym razem to nadrobię. Nadrobiłam wszystkie zaległości przez okres urlopu w pracy, myślę, że może jeszcze coś na zaś uda mi się napisać, a tymczasem pochwale się tym co zużyłam, są to w sumie produkty codziennego użytku, więc ciesze się, że chociaż trochę tego zużyłam bo zapasy mam spore a w dalszym ciągu zamawiam sobie pudełka kosmetyczne, jakoś nie mogę się oprzeć tej niespodziance która przychodzi.
A tak prezentowało się denko, oczywiście po najechaniu i kliknięciu na nazwę produktu można śmiało przejść do grubszej recenzji :



A teraz dokładniejszy opis tego co się tam znalazło :


     1. Nature Story - Orzeźwiający żel z peelingiem bambusowym do mycia twarzy 'Miętowa limonka
     2. MIX & FIZZ - Kremowy żel do kąpieli i pod prysznic 'Daiquiri'
     3. Le Petit Marseillais - Kremowy żel pod prysznic 'Malina i piwonia'


     4. Nivea - Krem do rąk 'Soothing Care'
     5. Head & Shoulders - Szampon przeciwłupieżowy
     6. Isana, Young - Pianka oczyszczająca z białkiem jaja



     7. Selfie Project - Ultra oczyszczające plastry na nos
     8. L`Oreal Paris - Sugar Scrubs, Clear Scrub, Oczyszczający peeling do twarzy i ust
     9. Avon - Celebre


Tak prezentuje się całość, nie jest najgorzej, mam nadzieję że kolejne będzie lepsze. 
Posiadaliście coś z tego ?


4 komentarze:

  1. Pianka z Isany i płatki na nos Selfie Project są mi znane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może i niewiele jak na trzy miesiące, ale każde denko się liczy :)
    Pamiętam zapach Celebre z dawnych lat. Podobał mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie miałam okazji poznać nic. Te plastry na noc miałam wypróbować, ale jakoś ich nie widzę...

    OdpowiedzUsuń