zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Faberlic - Uniwersalny plaster oczyszczający do czoła, nosa i brody z serii 'Ultra Clean Ultra Green'

DSC09523.JPG

Uniwersalny plaster oczyszczający do czoła, nosa i brody:
gwarancja czystości i dobrego samopoczucia Twojej skóry!

- Szybko oczyszcza pory.
- Eliminuje czarne plamy.
- Pomaga zmniejszyć pory.
Wchodzący w skład produktu olej manuka, uzyskany z kwiatów rzadkiej nowozelandzkiej rośliny, posiada unikatową kombinację działania przeciwzapalnego i kojącego, likwiduje stan zapalny i połysk, oczyszcza i ściąga pory, łagodzi podrażnienia, zaczerwienienie i swędzenie, nie wysuszając skóry.
- Bez parabenów.
- Pasek zapobiega pojawianiu się nowych zanieczyszczeń.

Skład :
Vinyl caprolactam/vp/dimethylaminoethyl methacrylate copolymer, water, silica, peg-12 dimethicone, allantoin, hamamelis virginiana (witch hazel) extract, leptospermum scoparium branch / leaf oil, titanium dioxide, fragrance.

Cena :
2,90 zł / 1 opakowanie

Cera :
Normalna
Sucha
Tłusta
Mieszana

Wiek :
Plaster dla osób 15+


Działanie :
Oczyszczające

Opakowanie :
Saszetka


Moja opinia :
Staram się oczyszczać nos regularnie, po skończeniu swoich plastrów postanowiłam wypróbować inne, zamówiłam na próbę plaster z firmy Faberlic, w opakowaniu znajduje się 1 plaster, jest biały i jak wszystkie tego typu produkty ma jedną klejącą stronę którą przyklejamy w wybrane miejsce nos/broda/czoło. Ja jak zawsze postanowiłam go wypróbować na nos, miał delikatnie cytrusowy zapach, nie przeszkadzał w użytkowaniu. Produkt dosyć szybko wysychał, po czym można go już delikatnie zdejmować. Po zastosowaniu tego produktu jakoś specjalnie nie zauważyłam spektakularnych efektów, na plastrze znalazło się kilka zanieczyszczeń i dodatkowo włosków, nie zrobiłam nawet zdjęcia po bo efekty na białym tle nie byłyby tak widoczne. Może nie było ich dużo z tego względu że staram się robić to regularnie. Póki co specyficznie jestem nastawiona do tego produktu i pewnie wrócę do swoich sprawdzonych plastrów które dają radę póki co. A do tych może niedługo się przekonam znowu.

Posiadaliście ?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz