zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

L`Oreal Paris - Sugar Scrubs, Clear Scrub, Oczyszczający peeling do twarzy i ust

DSC09517.JPGPeeling oczyszczający Sugar Scrubs
Po raz pierwszy L’Oréal Paris wyselekcjonowały 3 delikatne cukry i połączyły je z nasionami kiwi , aby oczyścić skórę i nadać jej świeżość oraz niewiarygodną miękkość jak u dziecka. To specjalistyczne połączenie nie tylko peelinguje, ale też pielęgnuje skórę. Delikatna zmysłowa konsystencja.
Do stosowania na twarz i usta. Składniki złuszczające w 100% pochodzenia naturalnego. Pielęgnująca formuła o delikatnym zapachu i lekkiej, żelowej konsystencji oferuje wyjątkowe doznania podczas aplikacji, z rozgrzewającym efektem dla skutecznego oczyszczenia skóry.
Podstawa naszych formuł: Cukry.

Składniki złuszczające w 100% pochodzenia naturalnego, bogate w niezbędne substancje odżywcze. Wyselekcjonowaliśmy 3 rodzaje cukru o drobnych kryształkach (brązowy, jasny i biały), dla skutecznego, a jednocześnie delikatnego złuszczenia.

Składniki oczyszczające:
Nasiona kiwi, by wygładzić skórę i wyraźnie redukować zaskórniki.
Olejek eteryczny z mięty, o właściwościach łagodzących i widocznie redukujących niedoskonałości.
Olejek eteryczny z trawy cytrynowej, by oczyścić skórę.

Widoczne rezultaty:
Natychmiast: skóra jest oczyszczona i gładka.
Po tygodniu: pory i zaskórniki są mniej widoczne, a skóra zmatowiona.
Dzień po dniu: skóra jest ujednolicona, widocznie piękniejsza i miękka w dotyku jak u dziecka.

Skład :
Glycerin, Propylene Glycol, Sucrose, Cymbopogon Schoenanthus Oil, Actinidia, Chinensis Seed/Kiwi Seed, PEG-30 Dipolyhydroxystearate, Saccharide Hydrolysate, Trideceth-6, Triethanolamine, Mentha Piperita Oil,/Peppermint Oil, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Carmel, CI 19140/Yellow 5, CI 61570/Green 5, Linalool, Parfum/Fragrance (F.I.L. B215553/1).


Cena :
50 ml / 35 zł

Struktura :
Gruboziarniste

Cera :
Mieszana,
Tłusta,
Normalna

Konsystencja :
Żel

Właściwości :
Oczyszczające,
Wygładzające

Opakowanie :
W słoiku


Moja opinia :
Skusiłam się na ten peeling jak tylko zobaczyłam jego reklamę, stwierdziłam że to może być strzał w dziesiątkę, wzięłam jedną z trzech wersji a mianowicie wersję oczyszczającą, zieloną. Produkt umieszczony jest w szklanym słoiczku, dodatkowo zapakowany w karton. Peeling bardzo ładnie pachnie, dodatkowo można go stosować na twarz jak i na usta. Jest wydajny, wystarczy niewielka ilość aby rozsmarować na twarz a potem tylko wodą pocierać aż rozpuści się cukier i peeling zacznie działać. Dodatkowo posiada w sobie delikatne drobinki pestek kiwi, które nie podrażniają w żadnym razie twarzy, są na tyle delikatne że praktycznie nie wyczuwalne. Produkt stosuje zazwyczaj co dwa trzy dni, na oczyszczoną twarz. Co do samych efektów to jestem bardzo zadowolona i zdziwiona jego działaniem. Moja twarz po nim jest idealnie oczyszczona, według mnie wygląda bardziej promienniej, jest delikatna w dotyku. Efekt utrzymuje się nawet kilkanaście godzin z czego jestem bardzo zadowolona. Im częściej stosuje peeling tym większe efekty zauważam na twarzy. Osobiście peeling jest strzałem w dziesiątkę jak mówiłam, mimo że opakowanie nie sprzyja jeśli ktoś ma dłuższe paznokcie i trzeba wydłubywać pozostałości produktu ale i tak według mnie warto się skusić. W stu procentach spełnia swoje zadanie.

Posiadaliście?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz