zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Lipcowe pudełko od BeGlossy

Postanowiłam po raz kolejny zaszaleć i kupiłam lipcowe pudełko od BeGlossy, jeszcze natrafiła mi się okazja i pudełko kupiłam za praktycznie 36 zł a nie jak zawsze za 49 zł więc jak dla mnie super okazja i w sumie żal byłoby nie skorzystać. W pudełku miał się pojawić pełnowymiarowy produkt z Tołpy o pojemności 25ml jednak jak się potem okazało trafił do nas produkt tej firmy, jednak o pojemności 2x6ml, mnie to w sumie nie przeszkadza absolutnie, jednak firma jak się okazało wywiąże się z zobowiązania i w sierpniowym pudełku już ten produkt w tubie się pojawi.
Pudełko jak zawsze ma różowe opakowanie a zawartość jak dla mnie bardzo trafiona, no w sumie w części trafiona, ale zaraz sami zobaczycie.
A oto co znalazło się w środku :


Jak widzicie zawartość pudełka nie wygląda źle, najbardziej mnie ciekawi ta odżywka Aussie i oczywiście żel pod prysznic, ale również nie omieszkam sprawdzić farby do włosów, trochę szaleństwa się należy na te stare lata, pędzel również się przyda, chodź rzadko się maluje to jednak jest to produkt który się nie przeterminuje, jedyne co mnie nie cieszy to cień, bo dostałam jak na złość kolor czarny, no ale trudno.

Jak wam się podoba?

2 komentarze:

  1. Zawartość pudełka bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie byłoby tak pół na pół, ale bywały gorsze zawartości :)

    OdpowiedzUsuń