zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Le Petit Marseillais - Kremowy żel pod prysznic 'Malina i piwonia'

DSC09503.JPG


Żel po prysznic Le Petit Marseillais `Malina i piwonia` Douche Creme Extra Doux Framboise & Pivoine delikatnie oczyszcza skórę. Aksamitna, łatwa do spłukiwania piana uwalnia owocowy, świeży i aromatyczny zapach, który rozbudzi Twoje zmysły. Twoja skóra pięknieje, jest miękka, nawilżona i odżywiona. pH neutralne dla skóry, produkt testowany dermatologicznie, baza myjąca pochodzenia roślinnego.

Skład :
Aqua, Ammonium Lauryl Sulfate, Glycerin, Cocamidopropyl Betaine, Rubus Idaeus Extract, Paeonia Officinalis roqt Extract, Lauryl Alcohol, Propylene Glycol, Sodium Chloride, Ammonium Sulfate, acrylatescopolymer, Styrene/Acrylates Copolymer, Polyquaternium -7, Sodium laurylsulfate, Ammonium Chloride, Citric Acid, Sodium Benzoate, Parfum, Alpha-Isomethyl Ionone, Hexyl Cinnamal, Citronellol

Cena :
250 ml / 9 zł

Właściwości :
Relaksujące / Aromaterapeutyczne,
Oczyszczające

Formuła :
Zapachowa

Opakowanie :
W butelce

Konsystencja :
Kremowa


Skóra :
Normalna


Moja opinia :
Kupiłam ten żel na promocji, za jakieś chyba niecałe 5 złotych, stwierdziłam że jak za taką cenę to w sumie warto wypróbować i takim oto sposobem stałam się jego posiadaczką. Żel ma kremową konsystencje, dosyć rzadką przez co może spływać z ciała. Ma delikatny biały kolor w sumie jak większość żeli. Dodatkowo przyciągające opakowanie, gdzie etykieta nie spływa i nie rozwala się pod wpływem wody a jednak jest na swoim miejscu bez żadnych uszkodzeń. Nie ucieka z mokrej dłoni. Dodatkowo zapach maliny i piwonii bardzo dobrze ze sobą współgrają i dzięki temu bardzo ładnie pachnie. No i w sumie to by było na tyle o opakowaniu, a teraz czas przejść do tego jak się spisuje. Żel jest dosyć wydajny, niewielka ilość wystarczy aby rozmasować na ciele do wytworzenia gęstej piany. Przy jego użyciu uzyskujemy szybkie i skuteczne oczyszczenia całego ciała, dodatkowo po jego zastosowaniu czuć długotrwałe uczucie świeżości, zapach żelu utrzymuje się na skórze przez kilka godzin. Produkt jednak w żaden sposób nie nawilża ani nie wysusza skóry, dlatego po jego zastosowaniu balsam do ciała jest według mnie wskazany. Używam go również do tworzenia piany, niewielka ilość wlana pod strumień wody powoduje fale piany, która utrzymuje się u mnie przez całą kąpiel. Według mnie żel jak żel, dobrze sobie radzi z oczyszczaniem jednak jak za cenę bez promocji to można znaleźć wiele innych produktów które również spełnią te same wymagania jak te powyżej. Osobiście może się jeszcze skuszę jak znajdę jakiś w cenie promocyjnej, ale może tym razem wypróbuję inny wariant zapachowy.

Posiadaliście ?

2 komentarze:

  1. Kiedyś używałam ale nie pamiętam jakiej wersji zapachowej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. produkt całkiem spoko, ale dla mnie żel jak żel :D

    OdpowiedzUsuń