zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Stara Mydlarnia, Eco Receptura - Krem do rąk i paznokci z olejem arganowym

DSC09556.JPG
Odżywczy krem z olejem arganowym do pielęgnacji suchej i delikatnej skóry rąk oraz łamliwych i kruchych paznokci, zawierający bogactwo składników pochodzenia naturalnego. Egzotyczne masło Karite wraz z olejem arganowym zapobiegają utracie wody z naskórka, opóźniając procesy starzenia i poprawiając kondycje skóry i paznokci. Dla kompleksowego odżywienia recepturę uzupełniono o proteiny jedwabiu, witaminy B5 i E oraz alantoine.


Skład :
Aqua, Caprylic/Capric Triglyceride, Glycerin, Polyglyceryl-3 Methylglucose Distearate, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Argania Spinosa Kernel Oil, Butyrospermum Parkii Butter, Panthenol, Parfum, Allantoin, Hydrolyzed Silk, Tocopherol Acetate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Imidazolidinyl Urea, Potassium Sorbate, Linalool, Butylphenyl Methylpropional, Limonene, Benzyl Salicylate, Citronellol, Geraniol, Hydroxycitronellal, Evernia Prunastri Extract

Cena :
75 ml / 17 zł

Właściwości :
Nawilżające,
Zapobiegające starzeniu

Opakowanie :
W tubce

Struktura : 
Lekka


Konsystencja :
Krem

Skóra :
Wrażliwa,
Sucha


Moja opinia :
Krem otrzymałam w jednym z kosmetycznych pudełek. Często i gęsto stosuje kremy więc bardzo się z niego ucieszyłam, tym bardziej że opinie posiadał bardzo dobre. Produkt posiada ładne zgrabne opakowanie w kształcie tuby z czarną nakrętką. Nowe opakowanie pod nakrętką posiada dodatkowe zabezpieczenie w formie folii, dzięki czemu jesteśmy pewni że produkt był nieużywany. Krem ma dosyć delikatną białą konsystencje, dosyć szybko się wchłania, nie pozostawia na skórze lepkiej warstwy czego oczywiście większość z nas nie lubi. Co do samego działania to jestem zadowolona, przy regularnym stosowaniu stan mojej skóry u dłoni się poprawił, dodatkowo skóra stała się miękka i delikatna, dobrze ją odżywia i regeneruje. Co do samego nawilżenia mam delikatnie mieszane odczucia, niby nawilża od razu, ale po pewnym czasie moja skóra kiedy jest bardzo sucha domaga się kolejnej dawki kremu, mimo iż za pierwszym razem dosyć dużo go nałożyłam. Oprócz działania krem posiada także bardzo dobry skład między innymi  masło karite, olej arganowy, proteiny jedwabiu, witaminy B5 i E oraz alantoine. Osobiście z kremu jestem zadowolona, mimo tego jednego minusa, dodatkowo dla niektórych którzy stosują krem rzadziej problemem może być również termin przydatności, a ten krem ma go zaledwie tylko trzy miesiące od otwarcia, czyli niewiele. Jak dla mnie warto go wypróbować.

Posiadaliście ?

3 komentarze:

  1. Szkoda, że nawilżenie jest słabe, bo akurat tego oczekuję od kremu do rąk. Ważne jednak, że Ty jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ryj iwona, w dupie byłaś i gówno widziałaś. do zobaczenia po zjebanej czerwonej stronie nieba (co to kurwa znaczy w ogóle?)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja krem zużyłam w dwa tygodnie! Moje dłonie wystawione na działanie detergentów (mydła, płynu do mycia naczyń) i zimnego powietrza bez odpowiednio częstych dawek kremu wysuszają się i pękają.
    Krem przy częstym używaniu i dużo kilka razy dziennie odratował mi dłonie.

    OdpowiedzUsuń