zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

MIX & FIZZ - Kremowy żel do kąpieli i pod prysznic 'Daiquiri'

DSC09491a.jpg


Wpuść odrobinę luksusu i odprężenia do swojej łazienki z żelem pod prysznic Daiquiri z kolekcji Mix &Fizz inspirowanej smakowitymi koktajlami. Jego orzeżwiający zapach pomoże obudzić wszystkie zmysły.
- Zawiera naturalne ekstrakty z mango i marakui
- O zrównoważonym pH.


Skład :
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Chloride, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Parfum, Trisodium Sulfosuccinate, Citric Acid, Sodium Benzoate, Styrene/Acrylates Copolymer, Potassium Sorbate, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Limonene, Mangifera Indica (Mango) Fruit Extract, Sodium Lauryl Sulfate, Sodium Hydroxide, Passiflora Edulis Fruit Extract, Hexylene Glycol, CI 19140, CI 15985.

Cena :
Około 6 zł / 250 ml

Skóra :
Sucha,
Normalna,
Wrażliwa

Formuła : 
Zapachowa

Konsystencja : 
Kremowa


Rodzaj :
Żele pod prysznic
Żel do kąpieli

Właściwości :
Relaksujące / Aromaterapeutyczne,
Oczyszczające

Opakowanie :
W butelce


Moja opinia :
Kupiłam ten produkt wydaje mi się że w Rossmannie ale w sumie pewna nie jestem bo na żadnej polskiej stronie nie mogę nic o tym produkcie znaleźć. Żel zawiera kilkanaście wersji zapachowych, ja posiadam 'Daiquiri' jest to mniej więcej połączenie mango i marakui które w sumie nawet jest wyczuwalne w produkcie. Żel zamknięty jest w plastikowym opakowaniu z estetyczną i przyciągająca uwagę etykietą, dodatkowo otwór produktu jest na dole dzięki czemu żel dobrze się wydostaje bez odwracania opakowania do góry nogami. Również widać ilość produktu, wiadomo dzięki temu kiedy się skończy. Co do samego działania to stosuję go i jako płyn do kąpieli i jako żel pod prysznic. Lubię kiedy piana mnie otacza, a ten produkt robi ją idealną, niewielką ilość wlewam pod strumień wody a piana się tworzy i tworzy, jest jej czasami tak dużo, że nie chce potem spłynąć, ale dla mnie to duży plus. Co do działania żelu to również nie mam zastrzeżeń, dobrze sobie radzi z oczyszczaniem skóry, delikatnie tylko potrafi spłynąć po nałożeniu na część ciała, ale to nie jest duży minus. Niewielka ilość również wystarczy aby umyć daną część ciała. Nie uczulił mnie produkt, ani tym bardziej nie podrażnił. Żel również delikatnie nawilżał skórę ale nie trwało to długo, dodatkowo zapach utrzymywał się jakiś czas na skórze, czuć było taką świeżość. Osobiście jestem zadowolona z tego żelu i jakbym go gdzieś jeszcze spotkała to na pewno bym się skusiła. 

Posiadaliście ?

2 komentarze: