zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Denko kwartalne #1

Udało mi się nadrobić wszystkie zaległe posty i mogę na spokojnie napisać denko kwartalne które w tym roku jako pierwsze nie należy do najmniejszych z czego się bardzo cieszę. Staram się zużywać jak najwięcej swoich kosmetycznych zapasów żeby oczywiście móc kupować kolejne kosmetyki do testowania. Tym razem pobiłam swój rekord jeśli chodzi o zużycia, już nawet na nowe denko udało mi się trochę tego nazbierać, a to dopiero początek.

Tak mniej więcej prezentowało się denko :


A oto co się w nim znalazło :
Oczywiście po kliknięciu w nazwę produktu można śmiało przejść do recenzji.



1. Dove, Nourishing Secrets - Glowing Ritual, Żel pod prysznic
2. Himalaya Herbals - Żel złuszczający do codziennego mycia
3. Oillan, Balance - Ochronny krem wzmacniający naczynka











Większość to jak widać maseczki, ale zawsze to coś do przodu, tym razem udało mi się przez trzy miesiące zużyć aż 17 produktów z czego jestem bardzo zadowolona, mam nadzieję że kolejny kwartał będzie równie owocny. 

3 komentarze:

  1. Całkiem nieźle Ci poszło, znam kilka z tych produktów. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najważniejsze, że jesteś zadowolona z denka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam te płatki na nos, ale jeszcze nie testowałam. :)

    OdpowiedzUsuń