zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Uroda, Oil Repair - Kuracja Odmładzająca (Biokompleks do twarzy i szyi `Olejek arganowy, olejek marula + witamina E`)

DSC09370.JPG
Odmładzający olejek Oil Repair Uroda Professional to połączenie regenerującej witaminy E z Olejkiem Arganowym oraz silnie rewitalizującym i odżywczym Olejkiem Marula. Przeznaczony do skóry dojrzałej, wrażliwej, nadmiernie odwodnionej oraz wymagającej intensywnej kuracji przeciwzmarszczkowej.


Skład :
Argania Spinosa Kernel Oil, Persea Gratissima Oil, Sclerocarya Birrea Seed Oil, Tocopheryl Acetate, Glycerin, Squalane, Glucosyl Ceramide, Pentyle Glycol, Sodium Hyaluronate

Cena :
10 ml / 21 zł

Cera :
Wrażliwa,
Dojrzała

Właściwości :
Przeciwzmarszczkowe,
Regenerujące


Formuła :
Bez alkoholu,
Bez parabenów,
Bez silikonów,
Bezzapachowa


Opakowanie :
Z pipetą

Konsystencja :
Olejek


Moja opinia :
Olejek zamknięty jest w szklanej małej buteleczce z pipetką, która zdecydowanie ułatwia nakładanie produktu. Ma również bardzo korzystny skład dla naszej cery. Osobiście nie jestem wielbicielką takich produktów bo zdecydowanie nie lubię jak moja twarz jest tłusta, a niestety przy tym produkcie to nieuniknione. Stosowałam go tylko na noc, pipetka jest bardzo pomocna w dozowaniu wystarczającej ilości kropel, dzięki czemu mamy nad tym kontrolę. Produkt jest praktycznie bez zapachu, więc nie przeszkadza w użytkowaniu nikomu. Olejek dobrze radzi sobie z nawilżeniem twarzy, jest po nim wygładzona oraz wypoczęta. Produkt może nie daje efektu wow jak oczekiwaliby co niektórzy jednak i tak daje sobie dobrze radę. Ja osobiście byłam zadowolona z użytkowania, chodź osobiście za taką formą nie przepadam.

Posiadaliście ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz