zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Himalaya Herbals - Żel złuszczający do codziennego mycia

DSC09337.JPG DSC09338.JPG

Pozbawiony mydła, złuszczający żel do codziennego mycia twarzy skutecznie myje Twoją skórę i delikatnie usuwa martwe komórki naskórka. Unikalna mieszanka ziół w złuszczającym żelu do codziennego mycia twarzy głęboko oczyszcza Twoją skórę. Granulki z moreli delikatnie złuszczają martwe komórki naskórka i zapobiegają powstawaniu zaskórników. Miodla indyjska (neem) i wyciąg z cytryny głeboko oczyszczają i usuwają nadmiar łoju wytwarzanego przez skórę. Aloes wygładza skórę i utrzymuje jej naturalny poziom nawilżenia, pozostawiając skórę świeżą, odmłodzoną i promienną.
Wskazania: pielęgnacja każdego typu cery.

Skład :
Aqua, Ammonium Lauryl Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Cocoyl Glutamate & Disodium Cocoyl Gluatamte, Polyethylene, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Glycerin, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Citrus Medica Limonum Peel Extract, Melia Azadirachta Leaf Extract, Sodium Hydroxide, Parfum, Phenoxyethanol, Prunus Armeniaca Seed Powder, Lens Culinaris Fruit Extract, Methylchloroisothiazolinone/ Methylisorhiazolinone, Carnauba (Copernica Cerifera) Wax D & C Red No. 30 (Ci 73360), Disodium EDTA, Citric Acid, Tocopheryl Acetate, Sodium Metabisulfite, Linalool, Citronellol, Butylphenyl Methylpropional, Alpha Isomethyl Ionone


Cena :
Około 15 zł / 150ml

Cera :
Mieszana
Wrażliwa
Młoda
Tłusta
Normalna

Rodzaj :
Oczyszczanie twarzy

Właściwości :
Złuszczające
Oczyszczające

Konsystencja :
Żel

Opakowanie :
W tubie


Moja opinia :
Produkt znajduje się w miękkiej tubie, delikatnie przeźroczystej z ładną etykietą, dodatkowym plusem jest możliwość zobaczenia ile produktu zostało. Żel złuszczający jest dość płynny, w środku znajdują się także delikatne granulki które mają za zadanie delikatnie złuszczać martwy naskórek, razem tworzą dobry duet, dzięki czemu konsystencja jest delikatnie zbita i nie spływa z twarzy. Przyjemnie pachnie tak ziołowo i delikatnie cytrusami. Co do działania to jestem zadowolona, delikatnie oczyszcza twarz, drobinki peelingu są delikatne mimo tego że mam dosyć wrażliwą skórę, nie podrażniają jej. Po użyciu tego żelu moja cera jest delikatna, gładka i miękka w dotyku i oczywiście dobrze oczyszczona przy minimalnym wysiłku, dodatkowo nie zauważyłam aby produkt ją wysuszył dzięki czemu nie jest potrzebne dodatkowe nawilżenie. Plusem jest także fakt że żel jest bardzo wydajny, wystarczy naprawdę niewielka ilość aby umyć całą twarz bo produkt bardzo dobrze się pieni, w sumie może nie tak pieni że pieni ale tworzy delikatną piankę dzięki czemu mam to uczucie że skóra będzie dobrze oczyszczona. Produkt mnie także nie uczulił, a drobinki są delikatne na tyle że stosuje ten żel codziennie czasem nawet dwa razy. Myślę, że produkt jest godny polecenia chodź wiem że ciężko z jego zakupieniem.

Posiadaliście ?

2 komentarze:

  1. Miałam kiedyś krem tej marki, ale mnie strasznie uczulił. Na razie nie ciągnie mnie do kolejnych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń