zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Denko kwartalne 2016 - #2

Kolejne miesiące minęły, więc tym razem po raz drugi przychodzę w tym roku z kwartalnym denkiem. W tamtym miesiącu zaszalałam z produktami, w tym jest zdecydowanie skromniej, ale lepsze to niż nic. Myślę, że w następnym wrócę już do formy i wszystko pójdzie szybko, sprawnie i na temat. Miesiące mijały bardzo szybko, z nadmiaru obowiązków nie nadążałam z blogiem, dlatego troszkę nazbierało się zaległości, mam nadzieję, że w tym miesiącu dzięki chwilowej uldze uda mi się to wszystko nadrobić a może i trochę na przyszłość przyśpieszyć. A teraz czas na pokazanie tego, co udało się wykończyć :


A oto konkretnie co się znalazło w pudełku :


1. Laboratorium Pilomax, Wax Daily - Szampon codzienny do włosów jasnych - Wydajny, ładnie pachnie, do tego dobrze oczyszcza włosy, nie podrażnił mnie, nie uczulił, do tego włosy były dłuższy czas odświeżone. 
2. Dove, Beauty Finisz - Dezodorant w sprayu z minerałami - Jakoś nigdy specjalnie nie przepadałam za dezodorantami w sprayu, jednak dzięki niemu odmieniło mi  się i polubiłam, dobrze sobie radził, ładnie pachniał a do tego bardzo wydajny przy co dziennym użytkowaniu.
3. Sylveco, Odbudowujący szampon pszeniczno - owsiany - Jak dla mnie zbyt mało pieniący się szampon, lejąca konsystencja, jednak dobrze oczyszczał włosy no i miał specyficzny zapach, lekko ziołowy. 
4. Nailty - Zmywacz do paznokci - Słynny zmywacz do paznokci z biedronki który kupiłam już w sumie wieki temu, mało maluje paznokcie więc i średnio go zużywałam, dobrze zmywał, jednak wysuszał deczko płytkę, jakoś zastrzeżeń nie miałam zbytnich. 


5. Dove - Gentle Exfoliating, Peelingujący żel pod prysznic - To już któryś z rzędu żel z tej firmy i za każdym razem tak samo zadowolona, przyjemny zapach który umila prysznic oraz kąpiel. Wydajny, dobrze się pieni i oczyszcza.
6. Bielenda Aromatherapy - Olejek do kąpieli i pod prysznic `Harmony: mandarynka + werbena`- Bardzo ładnie pachnie, do tego tworzy idealną pianę, jednak nie nawilża skóry. Mimo to przypadł mi do gustu ten produkt.
7. Cztery Pory Roku - Skoncentrowane serum do rąk i paznokci - Lubię produkty z pompką, do tego ten piękny zapach, dosyć dobrze nawilżał. Minusem będzie fakt, że pompka czasem szwankuje.
8. Wibo - Primer base, Baza silikonowa pod makijaż - Trochę zapychała i podkreślała suche skórki, ale baza wytrzymywała cały dzień na twarzy bez zarzutu. 


9. Make me bio - Clean powder, Delikatny puder myjący - Produkt był dla mnie bardzo ciężki w użytkowaniu, robiły mi się grudki, nie mogłam go domyć, do tego zapach mnie deczko odpychał, nie polubiłam się z tego typu produktami, wolę jednak zdecydowanie normalne żele.
10. Avon - Magic Dust - Produkt rozświetlający do twarzy, dostałam go już spory kawałek czasu temu z jednej z wymianek, dopiero teraz mi się skończył, miał w sobie gąbeczkę a w środku produkt, bardzo dobry, szkoda że nie ma  go już w tej firmie. 

Posiadaliście coś z tego? 

1 komentarz: