zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

SPA Vintage body oil - Olejek do kąpieli 'Macadamia'

DSC07845.JPG DSC07846.JPG

Olejek do kąpieli SPA VINTAGE BODY OIL zawiera olej makadamia, który działa regenerująco, odżywczo, wygładzająco, a co za tym idzie poprawia wygląd skóry. Doskonale zmiękcza i uelastycznia skórę, nadając jej aksamitną gładkość. Ekstrakt z bluszczu wykazuje właściwości ujędrniające, pobudza mikrokrążenie, zwiększa lipolizę, stabilizuje tkankę łączną. Witamina A poprawia strukturę i spoistość naskórka, wygładza skórę i redukuje zrogowaciały naskórek, zwiększa produkcję kolagenu i elastyny. Aromaterapeutyczny zapach odpręża, relaksuje i sprawia, że kąpiel staje się niezwykłym rytuałem dla ciała i zmysłów. Po kąpieli skóra jest nawilżona i zrelaksowana. Poczuj się jak w SPA!


Skład:
Aqua, Sodium Laureth Sulphate, Cocamidopropyl Betaine,Glycerin, Polysorbate-20, Cocamide DEA, Parfum, Phenochem, DMDM Hydantoin, Hedera Helix Extract, Macadamia Ternifolia Oil, Retinyl Palmitate, CI 10316, CI 16255,CI 42090

Cena :
Około 13 zł / 200 ml

Dostępność :
Dobre drogerie, sklep internetowy 

Zapach :
Dosyć intensywny, na początku lekko nieprzyjemny

Opakowanie :
Plastikowa buteleczka z estetycznym ładnym wyglądem


Moja opinia :
Jest to kolejny produkt który dostałam w jednym z pudełek, z którego się bardzo ucieszyłam ponieważ bardzo lubię wszelakie produkty do kąpieli. Olejek znajduje się w ładnym opakowaniu, z estetycznymi napisami jak już wspomniałam wcześniej. Jego konsystencja jest typowa dla tego typu produktów, koloru brązowego, dosyć gęsta. Olejek ma typowy dla siebie zapach, trudno mi go do czegoś przyrównać, ale na początku był dla mnie zdecydowanie za mocny i nieprzyjemny, jednak z czasem gdy działał już w wannie robił się delikatniejszy, relaksujący. Olejek dobrze się pieni, tworzy idealną pianę bez potrzeby wlewania większej ilości, do tego po kąpieli pozostawia uczucie natłuszczenia na skórze. Nie podrażnił mnie, nie uczulił, a do tego najważniejsze że nie pozostawia po sobie tłustych śladów na wannie, co mnie bardzo ucieszyło bo już raz się zmagałam z czymś takim, a zmycie tego graniczyło z dużą cierpliwością. Skóra również po nim była miękka, delikatna w dotyku, oraz delikatnie ujędrniona. Myślę, że jak za taką cenę to warto spróbować, tym bardziej że ma więcej plusów jak minusów, ja z pewnością kiedyś jeszcze do niego wrócę jak skończę swoje zasoby kosmetyczne.

Posiadaliście? Jak opinie? 

1 komentarz: