zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Dove - Gentle Exfoliating, Peelingujący żel pod prysznic

DSC07587.JPG DSC07588.JPG

Peelingujący żel pod prysznic Dove Gentle Exfoliating bogaty w składniki delikatnie złuszczające martwy, suchy naskórek m.in. uwodnione kulki krzemionki), które oczyszczają i odsłaniają naturalne piękno i blask skóry. Łagodna formuła żelu do ciała z jeszcze większą ilością delikatnych substancji oczyszczających. Zawiera technologię Nutrium Moisture™, czyli połączenie unikalnej kompozycji składników nawilżających wzbogaconych o lipidy identyczne z tymi naturalnie występującymi w skórze, plus ultra delikatne substancje myjące. temu żel pielęgnuje skórę już podczas mycia, dostarczając jej składników nawilżających. Żel peelingujący Dove Gentle Exfoliating zapewnia bardziej miękką i gładką skórę już po pierwszym prysznicu. Dzięki wyjątkowym właściwościom pieniącym żel dokładnie i szybko oczyszcza skórę. Codzienne stosowanie przywraca naturalne piękno skóry i pomaga zachować je na długi czas.


Skład :

Cena :
Około 10 zł / 250 ml

Dostępność :
Drogerie, Sklepy z kosmetycznym asortymentem

Zapach :
Przyjemny, typowy dla marki Dove

Opakowanie :
Plastikowe opakowanie z estetyczną etykietą, wygodny w użytkowaniu 


Moja opinia :
Jest to już mój kolejny żel Dove pod prysznic. Lubię tą markę ze względu na zapach oraz sam fakt że dobrze się sprawdzają. Żel jest w formie peelingu, tych drobinek w nim jest malutko, ale myślę, że przy codziennym myciu dobrze się sprawdzi bo jak wiadomo nie potrzeba wtedy tak mocnego peelingu, chodź ja bardziej uważam że to jednak jest żel niż coś co mogłoby pomóc przy zdzieraniu martwego naskórka itp. Wygodne opakowanie sprawdza się pod prysznicem kiedy ma się mokre ręce bo nie ucieka, a także dobrze się wydobywa również kiedy jest już ku końcowi. Do tego plusem będzie wydajność bo stosuje go spory kawałek czasu a dopiero dobijam do dna, więc można powiedzieć, że nawet bardzo wydajny, przynajmniej w moim przypadku. Dobrze się pieni, nie trzeba trzeć na skórze nie wiadomo ile czasu. Co do samego mycia to stwierdzam, że dobrze się sprawdza, skóra jest po nim miękka, jędrna, a do gładka i ładnie pachnąca, do minusów muszę zaliczyć fakt, że skóra jest po nim strasznie sucha i bez balsamu się nie obędzie. Nie uczulił mnie, nie podrażnił. Jestem zadowolona z tego żelu i z czystym sumieniem będę powracać do tej marki. 

Posiadaliście? Jak opinia? 

4 komentarze:

  1. Bardziej wolę ich mydła niż żele ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze żeli pod prysznic tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałam jeden i byłam zadowlona, lecz bez rewelacji w sumie. U mnie muszą intensywnie pachnieć.

    OdpowiedzUsuń