zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Bielenda Aromatherapy - Olejek do kąpieli i pod prysznic `Harmony: mandarynka + werbena`

DSC07644.JPG DSC07645.JPG

Skuteczne receptury tradycyjnych olejków oparte na naturalnych ekstraktach z leczniczych roślin relaksują, ożywiają, uspokajają myśli, wprowadzają w stan wyciszenia, pobudzają zmysły oraz wspomagają odchudzanie. Skóra po kąpieli jest pachnąca i delikatna. Olejki tworzą na skórze nawilżający film ochronny, dzięki czemu nie ma konieczności stosowania balsamu po kąpieli.


Skład :
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Olive Oil Glycereth-8 Esters, Coco Glucoside, Parfum, Glycerin, Propylene Glycol, Melissa Officinalis Leaf Extract, Citric Acid, Polysorbate 20, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Butylphenyl Methylpropional, Limonene, Linalool, Limonene.

Cena :
Około 17 zł / 300 ml

Dostępność :
Drogerie, Sklepy z kosmetycznym asortymentem

Zapach :
Przyjemny, wyczuwalna mandarynka

Opakowanie :
Plastikowa butelka z estetyczną etykietą która nie schodzi w kontakcie z wodą


Moja opinia :
Kąpiel bez piany to dla mnie nie kąpiel, dlatego tego typu produkty to u mnie norma. Wybrałam olejek bo w sumie zawsze się u mnie sprawdzały, do tego ten zapach, jest bardzo przyjemny, czuć mandarynkę, dzięki niemu czuje się zrelaksowana a i kąpiel jest przyjemniejsza. Zawsze dozuje produkt pod strumień wody, tak jak pisze producent, jest to w sumie ilość na oko. Produkt dobrze się sprawdza do kąpieli jak i pod prysznic. Tworzy idealna pianę, dobrze myje, jednak nie nawilża ani nie natłuszcza, po zastosowaniu trzeba jednak użyć balsamu do ciała bo skóra w moim przypadku jest lekko wysuszona. Ogólnie produkt jak najbardziej na plus, nie podrażnia, jest wydajny bo nie trzeba dużej ilości, do tego skóra po nim jest miękka, gładka i przyjemna w dotyku. No i najważniejsze to fakt, że nie zostawia żadnego osadu na wannie po sobie, to jest bardzo na plus, pamiętam jak miałam kiedyś taki produkt co wanna po nim to była istna ślizgawka a i zmyć było trudno. Myślę, że jak na taki produkt to dobrze się sprawdza i wart przetestowania. Ja się na pewno skusze jeszcze na inne wersje zapachowe chodź ta bardzo przypadła mi do gustu. 

Posiadaliście? Jak opinia?

1 komentarz: