zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Denko kwartalne - #3

Nadszedł nowy miesiąc a wraz z nim kolejne kwartalne denko. Tym razem jest strasznie biednie bo w sumie nie miałam czasu zbytnio zużywać kosmetyków bo było mnóstwo innych spraw, ale postanowiłam sobie w sumie jak zawsze że kolejne denko będzie największe i postaram się to spełnić. W sumie już powoli zaczynam bo praktycznie kilka produktów mam już na wykończeniu, także dobra droga ku temu.
Dodatkowo więcej kosmetyków mi przybywa niż ubywa, normalnie co pójdę to muszę coś wiecznie kupić, no ale mimo wszystko że całe półki w kosmetykach to i tak wielka radość z kolejnego nabytku, ale chyba każda kobieta tak ma.
W zimie może lepiej mi to wszystko pójdzie, kiedy będzie zimno i nie będzie się chciało nigdzie wychodzić to pisanie bloga może pójdzie mi sprawniej i szybciej będę to wszystko testować, chodź i tak nie jest źle jak na tyle lat blogowania to jestem z siebie dumna że aż tyle wytrwałam, no ale mniejsza o to, czas pokazać to co udało mi się zużyć :



A oto co dokładnie znalazło się w pudełku :






8. Avon - Shimmer w proszku


Posiadaliście coś z tego ?

2 komentarze:

  1. Rzeczywiście tego malutko, ale przecież w denku nie o to chodzi, żeby zużywać na siłę :)

    OdpowiedzUsuń