zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Organic Shop - Sól do kąpieli 'Vanila & Milk'

DSC09588.JPG


Sól morska wzbogacona została w ekstrakt wanilii. Kąpiel pomaga relaksować się, wygładza skórę, otula zmysły subtelnym aromatem wanilii. Nie zawiera silikonów, parabenów.

Składniki aktywne:
Morska sól – posiada wszystkie uzdrawiające właściwości morskiej wody, ma działanie przeciwzapalne, tonizuje i zwilża skórę. Ma właściwości ujędrniające i wygładzające. Ma pozytywny wpływ na przemianę materii, wygładza nierówności, oczyszcza i poprawia krążenie. Sól morska zawiera cenne dla skóry mikro i makro elementy - chrom, wapń, selen, potas, fosfor, żelazo, magnez.
Ekstrakt wanilii – zwiększa elastyczność i miękkość skóry, relaksuje, poprawia nastrój.
Mleczne proteiny – pobudzają produkcję kolagenu i elastyny.

Skład :
Sodium Chloride, Maris Sal (sól morska), Vanilla Planifolia Fruit Extract* (ekstrakt wanilii), Hydrolyzed Milk Protein (proteiny mleczne), Aqua, Benzyl Alcohol, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Glycerin, Hydrated Silica, Parfum, Mica, CI 77891, CI 77491.*- składniki pochodzące z organicznych upraw


Cena :
Około 10 zł / 250 ml

Właściwości :
Łagodzące,
Relaksujące / Aromaterapeutyczne

Formuła :
Zapachowa

Skóra :
Normalna,
Wrażliwa,
Sucha


Opakowanie :
W plastikowym słoiczku


Moja opinia :
Sól kupiłam bo lubię mieć jakiś dodatek do kąpieli, czy to płyn, sól czy kula nie przeszkadza mi nic, byleby umiliło mi kąpiel, dużych wymagań jak widać nie mam pod tym względem. Opakowanie produktu jest estetyczne i w sumie łatwo się z niego korzysta. Sól według mnie jakoś specjalnie wydajna nie jest bo starczyła mi raptem na cztery albo pięć kąpieli także no szału nie ma. Zapach w opakowaniu jest nieziemski, po prostu must have tego lata jednak po wsypaniu go do wody jest praktycznie albo wcale nie wyczuwalny, więc z relaksującej i pięknie pachnącej kąpieli nici. Dodatkowo lekkim minusem jest fakt że produkt strasznie powoli się w tej wodzie rozpuszcza, więc pod ciałem mogą być jeszcze delikatnie wyczuwalne drobinki. Plusem dla tej soli jest dobry skład oraz fakt że nie wysusza ona skóry. Rzeczywiście zmiękcza wodę i dodatkowo nie pozostawia osadu na wannie. Ogólnie nie czułam się jakoś specjalnie zrelaksowana czy też odprężona, chodź sam fakt że coś w tej wodzie jest osobiście mi poprawiło samopoczucie. Mimo to jest to produkt bardziej przeciętny i z pewnością można znaleźć lepszy. Ja póki co mam w zanadrzu płyn do kąpieli i póki co będę go testować.

Posiadaliście ?

2 komentarze: