zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Herbal Care, my nature - Krem regenerujący na pękające pięty 'Siemię Lniane'

DSC09604.JPGIdealny krem do wysuszonej skóry stóp i pękających pięt. Zawiera silnie skoncentrowane składniki aktywne, które wnikają głęboko w skórę przywracając stopom piękny wygląd.

Ekstrakt z siemienia lnianego łagodzi i koi podrażnienia oraz niweluje suchość i szorstkość naskórka, zapobiegając pękaniu skóry pięt. 10% mocznika doskonale zmiękcza i wygładza skórę oraz eliminuje objawy wzmożonego rogowacenia. Witamina A, E i F odżywiają i regenerują, przyspieszając gojenie pęknięć, mikrourazów i otarć naskórka.

Spektakularne efekty:
natychmiast ukojona i zregenerowana skóra pozbawiona uczucia suchości i szorstkości,
optymalnie nawilżona, miękka, gładka,
skutecznie chroniona przed rogowaceniem i pękaniem skóry pięt.

Herbal Care odzwierciedla w sobie filozofię Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona: szacunek dla tradycji, otaczającej nas natury i tak bardzo od niej zależnego człowieka. Czerpiąc z bogactwa tradycji zielarskiej, oparliśmy receptury naszych  produktów o cenione od wieków surowce roślinne i innowacyjne składniki aktywne.

Kryje w sobie  tylko to co w naturze najcenniejsze:  wyselekcjonowane  surowce  o udowodnionej skuteczności.

Nie zawiera niczego co jest zbędne w tradycyjnych recepturach: parabenów, oleju parafinowego, barwników, BHA, BHT, alkoholu etylowego

Skład :
Aqua (Water), Urea, Paraffinum Liquidum (Mineral Oil), Linum Usitatissimum (Linseed) Seed Extract, Ethylhexyl Stearate, Caprylic/ Capric Triglyceride, Diisostearoyl Polyglyceryl-3 Dimer Dilinoleate, Petrolatum, Glycerin, Lanolin, Cera Alba (Beeswax), Cyclomethicone, Magnesium Sulfate, Allantoin, Inulin, Retinyl Palmitate, Tocopherol, Linoleic Acid, Polysorbate 20, PEG-20 Glyceryl Laurate, Hydrogenated Castor Oil, Disodium EDTA, Propylene Glycol, Diazolidinyl Urea, Iodopropynyl Butylcarbamate, Parfum (Fragrance), Hexyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropional.

Składniki aktywne:
Ekstrakt z siemienia lnianego, 10% mocznika, Witamina A.


Cena :
Około 8 zł / 100 ml

Działanie :
Nawilżające
Odżywiające
Wygładzające

Skóra :
Szorstka
Pękająca
Sucha
Odwodniona

Przeznaczenie :
Do pielęgnacji skóry stóp

Formuła :
Zapachowa

Opakowanie :
W tubce


Moja opinia :
Moje stopy wymagają czasem wyjątkowej pielęgnacji, mimo iż nie mam pękających pięt to postanowiłam spróbować tego kremu, bo w sumie działanie nawilżające również ma, a na tym mi najbardziej zależało. Produkt zamknięty jest w tubce, z estetycznym opakowaniem. Posiada białawy kolor, formuła zapachowa, ale nie nachalna tylko dosyć przyjemna dla nosa, osobiście mi nie przeszkadzała. Krem jak krem, dosyć wydajny, miałam go z kilka miesięcy zanim się skończył, wystarczyła niewielka ilość aby nakremować stopy, nawet przy większej ilości nie rolował się a dogłębnie wnikał w skórę co według mnie bardzo na plus bo miałam kilka kremów co albo się rolowały albo się w ogóle nie wchłaniały. Po jego zastosowaniu czuć nawilżenie, skóra jest dosyć śliska tak jakby produkt się całkiem nie wchłonął ale efekt znika po jakimś czasie, osobiście stosowałam go tylko na wieczór według mnie najlepsze efekty wtedy są no i ten efekt nie przeszkadza tak bardzo. Większych efektów nie zauważyłam oprócz tego nawilżenia, moja skóra nie była jakoś zregenerowana a jej kondycja jaka była taka jest. Osobiście ani nie jestem za tym produktem ani przeciw, ale nie wiem czy bym się skusiła ponownie.

Posiadaliście ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz