zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Pudełko kosmetyczne Beglossy 'Lovely Look'

I w tym miesiącu jak w sumie od dłuższego czasu nie omieszkałam nie zamówić pudełka Beglossy, tym razem jest to 'Lovely Look'. Pudełko ma w sobie aż siedem pełnowymiarowych produktów, oczywiście zamówiłam je z rabatem więc wyszło mnie niecałe 39 zł, nawet jakby mnie zawartość zbytnio nie powaliła to w sumie nie będzie mi aż tak szkoda. Tym razem pierwszą podpowiedzią żeby jednak się skusić był produkt do włosów a konkretnie krem BB do włosów marki Sessio, kolejnym odkrytym produktem jest szampon Nature Moments od Schwarzkopf, już chwilę temu miałam na niego ochotę, ciesze się że się nie skusiłam bo akurat do mnie dotarł. Reszta to tylko podpowiedzi że będą dwa produkty do ust, jeden do stóp, jakiś balsam i lakier do paznokci, z tego lakieru to się najmniej cieszę bo w sumie nie używam, no ale póki co z tych dwóch produktów jestem jak najbardziej zadowolona, a reszta zaraz sami zobaczycie.
A teraz to co do mnie dotarło :



Z pudełka jestem jak najbardziej zadowolona, zawartość bardzo przypadła mi do gustu, wszystko prócz lakieru na pewno wykorzystam. Tak jak pisałam a pomyliłam się bo zamiast balsamu przyszedł krem do twarzy, ale również przypadł mi do gustu i na pewno wykorzystam. 
Peeling cukrowy to to czego moje usta potrzebują jesienią i zimą, a nigdy jakoś nie mogłam się na żaden skusić, więc tym bardziej jak znalazł. Ogólnie jestem bardzo na tak. 

A wam jak się podoba?

3 komentarze:

  1. Zawartość boxa bardzo mi się podoba, wszystkie kosmetyki chętnie bym wypróbowała. Najbardziej jestem ciekawa tego kremu do twarzy Biotaniqe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawartość boxa podoba mi się i mam podobnie jak TY z tym lakierem, że to akurat nie bardzo... . I nie dlatego, że nie używam, ale ten kolor jakoś nie spodobał mi się.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie by akurat szału nie było. Wprawdzie produkty są do wykorzystania, ale marki bardzo 'zwykłe'. Brakuje mi tutaj czegoś 'wow.

    OdpowiedzUsuń