zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Denko kwartalne - #1


Jak co kwartał pojawia się denko kwartalne, jest to pierwsze denko w tym roku. Osobiście jestem bardzo zadowolona z produktów które udało mi się zużyć. Już zaczęłam tworzyć nowe denko które myślę, że również okaże się dosyć przyzwoite. Jak zwykle w sumie przybywa mi więcej kosmetyków jak ubywa, ale to już taki standard. Ja się w sumie z tego cieszę, lubię testować różnego rodzaju nowości.
No, ale nie ma co przedłużać tylko pokaże co znalazło się tym razem w denku :



A oto co konkretnie znalazło się w denku :



1. Avon - Encanto Fastinating Mgiełka do ciała
2. Ziaja - Odżywcza pielęgnacja dłoni, Regenerujący krem do rąk 'Tamaryndowiec z zieloną pomarańczą'
3. Dove, Intimo - Neutro Care, Płyn do higieny intymnej
4. Yasumi, Gold Sensation - Face Serum, Ekskluzywne serum do twarzy ze złotymi drobinkami
5. Neutrogena, Formuła Norweska - Odżywczy sztyft do ust z maliną nordycką



6. Be Organic - Żel pod prysznic 'Mango i aloes'
7. N.A.E. - Freschezza, Odświeżający dezodorant w kulce
8. Body Glitter Cosmetics - Peeling do ciała `Gold Dust`
9. Manufaktura Piękna - Sól do kąpieli 'Wata cukrowa'

  

10. Himalaya Herbals - Purifying Neem Mask, Maska oczyszczająca z miodli indyjskiej
11. Novita - Chusteczki nawilżane do higieny intymnej
12. L'biotica - Chusteczki węglowe 'Demakijaż i oczyszczanie'
13. Bydgoska Wytwórnia Mydła - Hydrolat szałwiowy

 
I tak oto prezentuje się denko.

Kojarzycie coś z tego? Albo macie zamiar kupić ?

Oczywiście, żeby wejść w recenzje trzeba kliknąć w nazwę produktu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz