zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Neutrogena, Formuła Norweska - Odżywczy sztyft do ust z maliną nordycką




Od producenta :
Neutrogena Formuła Norweska to odżywczy sztyft do ust z maliną nordycką. Udowodniono klinicznie, że unikalna formuła produktu współgra z naturalnymi procesami zachodzącymi w Twojej skórze. Twoje usta stanął się miękkie i odżywione dzień po dniu.


Skład :
Hydrogenated Polyisobutene, Synthetic Wax, Polyisobutene ,Hydrogenated Microcrystalline Wax, Polyglyceryl-3 Diisostearate, Caprylic/Capric Triglyceride, Copernicia Cerifera Cera*, Disteardimonium Hectorite, Tocopheryl Acetate, Rubus Chamaemorus Fruit, Extract, Glycerin, Alcohol, Aqua,  Tocopherol, Parfum












 
Cena :
Około 10 zł / 4,9g.


Właściwości :
Ochronne
Regenerujące
Nawilżające


Formuła :
Zapachowa


Opakowanie :
Sztyft








Pomadka zamknięta jest w wygodnym opakowaniu, w sumie jak większość tego typu produktów. Zapach jest delikatny, malinowy, taki dosyć słodki, jednak na ustach jest praktycznie nie wyczuwalny po zaaplikowaniu. Produkt ma dosyć zbitą konsystencje, więc jest twarda, wolniej się zużywa dzięki temu i mniej produktu ląduje na naszych ustach, z jednej strony dobrze a z drugiej czasem trzeba poprawiać żeby uzyskać pożądany efekt. Utrzymuje się na ustach jakiś czas, nawet podczas jedzenia i picia nie znika w mgnieniu oka a jednak coś pozostaje. Co do działania to ja jestem zadowolona, usta były dobrze nawilżone. Poradziła sobie nawet z popękanymi i spierzchniętymi ustami. Kryzysową sytuacje miałam podczas zakładania aparatu i w pierwszych momentach jego noszenia bo wargi miałam strasznie suche i trochę jednak uszkodzone, mimo to poradziła sobie i z tym. Nie jest mega nawilżaczem ust, ale przy regularnym stosowaniu jest w stanie poradzić sobie z tym z czym walczymy. Nie uczuliła, nie podrażniła. Jest bardzo wydajna, nawet przy częstym stosowaniu. Ogólnie jestem z niej zadowolona, mimo że mam wielki zapas pomadek to myślę, że zdecydowanie kiedyś powrócę i do tej. 
 
 Posiadaliście ?

1 komentarz:

  1. Miałam ją i mnie nie zachwyciło. Teraz w zasadzie się gam jedynie po hemp z body shop i naprawdę robi swoje :)

    OdpowiedzUsuń