zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Novita - Chusteczki nawilżane do higieny intymnej

 



Od producenta :
Nawilżane chusteczki do higieny intymnej z kompleksem ziołowym Amiderm dają długi efekt odświeżający, blokując działanie składników powodujących nieprzyjemny zapach. 
Kompleks aminokwasów i kwasu mlekowego stabilizuje pH skóry, zachowując jej naturalną ochronę, łagodzi podrażnienia. 
Nie zawiera mydła i alkoholu, zalecane do codziennego użytku. 
Po użyciu chusteczki można bezpiecznie wrzucić do toalety, materiał rozkłada się w wodzie i ulega biodegradacji.

Skład :

Aqua, glycerin, hamamelis virginiana bark/leaf extract, quercus infectoria gall extract, arginine, leucine, PEG-40 hydrogenated castor oil, Cocamidopropyl betaine, PPG-2- methyl ether, ethylparaben, 2-bromo-2-nitropropane-1,3-diol, cetrimonium bromide, lactic acid, parfum, Limonene.







Cena :
Około 5 zł / 15szt.

Właściwości :
Łagodzące
Nawilżające
Odświeżające
Ochronne

Skóra :
Podrażniona
Wrażliwa

Formuła :
Hipoalergiczna

Konsystencja :
Chusteczki nawilżane

Opakowanie :
Pakiet





Rzadko używam takich produktów, ale zazwyczaj w trakcie menstruacji albo wyjazdu zdają egzamin, a że poprzednie mi się skończyły, więc w sumie kupiłam na próbę inne. Znalazłam je w sklepie spożywczym, cena też dosyć zachęcająca więc czemu by nie spróbować. Chusteczki są wygodne w użyciu, po ich rozłożeniu są dosyć duże, więc zdecydowanie jedna chusteczka wystarcza. Można je spłukiwać w toalecie, chodź ja osobiście wolałam je wyrzucić do kosza z przyzwyczajenia, ale z pewnością ta opcja jest również wygodna i dbająca o środowisko. Mają dosyć przyjemny zapach. Nie powodują żadnych podrażnień ani uczuleń. Na plus dodatkowo praktyczne opakowanie zamykane naklejką. Co do działania to mam w sumie mieszane uczucia, nie czułam mega odświeżenia po ich zastosowaniu ani jakiegoś oczyszczenia. Działały według mnie na krótki czas a czasami i wcale a przynajmniej w przypadku menstruacji bo na normalny wyjazd czy na szybkie oczyszczenie z pewnością by się sprawdziły. Ogólnie cena zachęca, ale jeśli ktoś ma większe wymagania to jednak zdecydowanie wolałabym wybrać coś innego.

 Posiadaliście ?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz