zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

L'biotica - Chusteczki węglowe 'Demakijaż i oczyszczanie'





Od producenta :
Chusteczki do demakijażu wzbogacone o węgiel aktywny, który, dzięki silnym właściwościom absorbującym, posiada zdolność głębokiego oczyszczania skóry. Redukuje nadmiar sebum, pozostawia skórę matową i oczyszczoną. Obecność kolagenu, ekstraktu z ryżu i koenzymu Q10 bezpośrednio wpływa na zwiększenie elastyczności i nawilżenia skóry. Efekt na skórze: - natychmiastowe, dokładne oczyszczenie twarzy, szyi i dekoltu, - bogata formuła, niwelująca błyszczenie oraz niedoskonałości, - widoczne odświeżenie i detoksykacja skóry. Idealne do codziennej pielęgnacji, nie wymagają spłukiwania. Formuła pozbawiona parabenów i SLS.

Skład :
 Water, Glycerin, Methylpropanediol, Glycine Soja (Soybean) Seed Extract, Oryza Sativa (Rice) Extract*, Sesamum Indicum (Sesame) Seed Extract, Copper Tripeptide-1,hydrolyzed Collagen, Ubiquinone, Caprylic/Capric Triglyceride, Hydrogenated Lecithin, Olive Oil PEG-8 Esters, Cocamidopropyl Betaine, Polysorbate 20, Allantoin, PEG-6 Caprylic/Capric Glycerides, Charcoal Powder, Cetylpyridinium Chloride, Caprylyl Glycol, Cocamidopropyl PG-Dimonium Chloride Phosphate, Citric Acid, Phenoxyethanol, Disodium EDTA, Fragrance


Cena :
Około 13 zł / 30szt.

Właściwości :
Antybakteryjne
Nawilżające
Oczyszczające
Odświeżające

Cera :
Wszystkie rodzaje

Formuła :
Bez parabenów

Rodzaj :
Demakijaż oczu i ust
Demakijaż twarzy

Konsystencja :
Chusteczki

Opakowanie :
Pakiet


Miałam kiedyś już jakieś chusteczki do demakijażu i sobie bardzo chwaliłam, zazwyczaj nigdy nie kupowałam takich produktów aż do dnia w którym je dostałam. Bardzo wygodny i szybki sposób na zmycie makijażu po ciężkim dniu pracy, z imprezy chodź teraz o nie bardzo ciężko lub też wyjazdu. Produkt zamknięty jest w pakiecie, zazwyczaj bez możliwości wyschnięcia, no chyba że kiepsko się doklei opakowanie. Chusteczki węglowe jak sama nazwa wskazuje są czarne, bardzo podobał mi się ich wygląd bo lubię ten kolor. W opakowaniu jest 30 sztuk więc wystarcza na tyle użyć, jedna chusteczka wystarcza na zmycie całej twarzy bez potrzeby używania następnej. Osobiście według mnie dobrze zmywają makijaż, w tym również makijaż oka, co prawda może trochę gorzej z tuszem, ale u mnie nawet żel do twarzy kiepsko sobie z tym radzi, więc wolę chyba jednak chusteczkę, bo przynajmniej oczy nie pieką. Osobiście kolor nie przeszkadzał mi w ocenie czy faktycznie zmyłam cały makijaż czy nie, do dodatkowego sprawdzenia używałam również hydrolatu lub toniku. Według mnie chusteczki w pełni spełniają swoją rolę, po ich użyciu twarz była delikatnie nawilżona, gładka w dotyku i według mnie w pełni oczyszczona. Z pewnością jeszcze nie raz skorzystam z takiego produktu, a może ponownie skuszę się na te. No i zdecydowanie polecam, przydatny produkt.
 
 Posiadaliście ?

1 komentarz: