zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Bydgoska Wytwórnia Mydła - Hydrolat szałwiowy

   
 

 


Od producenta :
Ekologiczny hydrolat z szałwii lekarskiej (Salvia Sciarea) odświeża, oczyszcza i działa przeciwzapalnie.
Ma właściwości antybakteryjne, oczyszcza skórę i tonizuje ją. 
Polecany przede wszystkim do cery tłustej, problematycznej i ze skłonnością do trądziku. Może być stosowany jak tonik lub mgiełka do twarzy i ciała. Reguluje wydzielanie sebum i nawilża. Sprawdza się także jako kosmetyk do cery dojrzałej. Przywraca naturalne pH skóry (na przykład po użyciu mydła)!

Skład :
Salvia Sciarea Leaf Water, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Citric Acid. Kraj pochodzenia: Maroko.









Cena :
Około 20 zł / 50 ml

Cera :
Mieszana 
Młoda
Tłusta
Dojrzała
Trądzikowa
 
Właściwości :
Łagodzące
Nawilżające
Oczyszczające
Antybakteryjne
 
Formuła :
Bez alkoholu
Bez parabenów
 
Konsystencja :
Płynu
 
Opakowanie :
W butelce z atomizerem


To mój pierwszy taki produkt, nigdy wcześniej nie posiadałam hydrolatów. Produkt zamknięty jest w małej niebieskiej szklanej buteleczce z atomizerem. Bardzo wygodne i praktyczne rozwiązanie. Wystarczy spryskać na wacik i używać. Zapach jest delikatny, czuć szałwię, jednak jest na tyle przyjemny że nie przeszkadza w użytkowaniu. Hydrolat stosowałam po umyciu twarzy, jako dokończenie oczyszczenia twarzy, rano i wieczorem. Dobrze oczyszcza i odświeża cerę oraz łagodzi podrażnienia. Dodatkowo zbiera nadmiar sebum i reguluje jego wydzielanie. Delikatnie nawilża. Miałam też delikatne problemy z uczuleniem i trochę mi pomógł w jego zniwelowaniu. Ma naturalny skład, więc to kolejny plus. Osobiście produkt godny polecenia, byłam bardzo zadowolona z jego użytkowania i myślę, że to teraz będzie stały element mojej pielęgnacji, tym bardziej, że nadaje się do każdego rodzaju cery. Polecam z czystym sumieniem, bo spełnia swoje działanie. 
 
 Posiadaliście ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz