zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Pervoe Reshenie, Receptury Babci Agafii - Maska do włosów na pobudzenie wzrostu 'Drożdżowa'

DSC07267.JPG DSC07266.JPG

Maska do włosów drożdżowa to wspaniały sposób na przyśpieszenie wzrostu włosów. Drożdże piwne to naturalne źródło białka, witamin i mikroelementów, które przenikają w strukturę włosa, wzmacniając je i przyspieszając wzrost. Olej z kiełków pszenicy posiada działanie regeneracyjne i przeciwdziałające wypadaniu. Sok z brzozy to znany ludowy środek na wzmocnienie cebulek włosowych. Dzięki zawartości olejów z zimnego tłoczenia maska ułatwia rozczesywanie. Włosy stają się jedwabiste i pełne blasku.
Nie zawiera PEG i parabenów.

Maska zawiera ekstrakty z :
- Drożdże piwne (Yeast Extract) – poprawiają strukturę włosa, wzmacniają, przyśpieszają wzrost.
- Sok brzozowy (Betula Alba Juice) – wzmacnia cebulki włosowe, nadaje włosom blask, zapobiega wypadaniu.
- Oman wielki (Inula Helenium Extract) – działa antyseptycznie i przeciwbakteryjnie
- Mącznica lekarska ( Arctostaphylos Uva Ursi Extract) - znakomity naturalny antyseptyk
- Ostropest plamisty (Silybum Marianum Extract) - łagodzi stany zapalne i hamuje zmiany skórne. oraz oleje z zimnego tłoczenia:
- Olej z kiełków pszenicy (Triticum Vulgare Germ Oil) - regeneruje wnętrze włosów, odtwarza naturalną osłonkę i wygładza ich powierzchnie. Chroni przed nadmierną utratą wody oraz promieniowaniem UV.
- Olej z nasion białej porzeczki (Ribes Aureum Seed Oil) – wykazuje działanie przeciwzapalne, intensywnie odżywia włosy.
- Olej z orzeszków cedrowych (Pinus Siberica Cone Oil) – ogranicza łojotok, zwalcza łupież, stymuluje krążenie podskórne i przeciwdziała wypadaniu włosów
- Olej z owoców dzikiej róży ( Rosa canina Fruit Oil) - odżywia, nawilża i uelastycznia włosy



Skład :
Aqua with infusions of: Yeast Extract, Betula Alba Juice; enriched by extracts: Inula Helenium Extract, Arctostaphylos Uva Ursi Extract, Silybum Marianum Extract, Cetrionium Chloride, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Guar Gum; cold pressed oils: Triticum Vulgare Germ Oil, Ribes Aureum Seed Oil, Pinus Siberica Cone Oil, Rosa Canina Fruit Oil, Ascorbic Acid, Panthenol, Glucosamine, Citric Acid, Parfum, Benzoic Acid, Sorbic Acid

Cena :
Około 15 zł / 300 ml

Dostępność :
Drogerie (te bardziej stacjonarne, mniejsze), sklepy internetowe

Zapach :
Czuć wyraźnie zapach drożdży, średnio przyjemny

Opakowanie :
Okrągłe plastikowe opakowanie, z estetyczną etykietą


Moja opinia :
Maskę dostałam w jednym z pudełek ShinyBox, na początku nie wiedziałam co to jest, nie polskie opakowanie, dziwne literki których nie rozumiałam, jednak poratowała mnie karteczka z informacją, że to  maska na pobudzenie wzrostu włosów. Ucieszyłam się, bo w sumie nigdy takiej nie miałam, czekała w szafce na lepsze czasy, a gdy faktycznie skróciłam włosy i zaczęły mi wypadać, zaniepokojona wzięłam ją na testowanie. Na samym wstępie napiszę, że zapach był dosyć odpychający, lekko słodkawy, drożdżowy taki dziwny, jednak nie utrzymuje się na włosach i to mnie cieszyło, w końcu produkt miał działać a nie pachnieć. Konsystencja kremowa, troszkę rzadka, ale nie ma tego złego, opakowanie ma specjalną nakrywkę, żeby nie pobrudzić nakrętki a tym samym nie ubrudzić się całej. Maskę stosowałam w zależności od tego jak często myje włosy, raz było to co dwa dni, raz co dzień, jednak moje włosy nie zostały tym jakoś obciążone. Produkt nakładałam na skalp głowy a także na całą jej długość, na około 3-5 minut bez zawijania, bez niczego. Opakowanie starczyło mi na około 2 miesiące, myślę, że to dosyć dobry wynik jak na tak częste stosowanie. Co do efektów to byłam zadowolona, była i jest widoczna różnica w wzroście włosów, stały się dłuższe i zauważały to nawet osoby z mojego otoczenia. Do tego mnie nie podrażniła, ani nie uczuliła, a po jej użyciu włosy były puszyste, dobrze się rozczesywały, a także mniej wypadały. Myślę, że produkt godny polecenia na własnej skórze, jak za taką cenę to tylko testować. 

Posiadaliście? Jak opinie? 

2 komentarze: