zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

ShinyBox - Listopad 2015

Jakiś czas temu zrezygnowałam z subskrypcji z pudełka ShinyBox bo miałam zdecydowany nadmiar kosmetyków, jednak staram się zawsze śledzić stronę tego pudełka niespodzianki i tym razem zaciekawiła mnie zawartość, a jaśniej mówiąc pielęgnacja. Mój krem się akurat skończył, więc postanowiłam z ciekawości zaryzykować i spróbować, może akurat dostanę to czego potrzebuję i udało się, w zeszłym tygodniu w piątek doszło do mnie pudełko :

DSC07286.JPG DSC07287.JPG

Pudełko jak zwykle zachwyca swoją szatą graficzną, jest iście jesienne i to mi się podoba. Lubię takie kolorowe pudełka, tym bardziej zachęcają do zakupu. Zawartość również jak opakowanie mnie zadowoliła, to co chciałam w pudełku znalazłam, szkoda, że tylko trzy produkty są pełnowymiarowe, ale dobre i tyle. 

http://b3.pinger.pl/295ea8be0edc374ad5f672711107f1b9/DSC07288.jpg
http://b1.pinger.pl/eadd76787d668d16a194d4843a8276e7/DSC07290.jpg
http://b2.pinger.pl/ebe9a6df3bae064b749f608aed345cab/DSC07292.jpg

Zawartość jest na plus. Dostałam krem do twarzy, a nawet dwa na które liczyłam. Nie zawiodłam się póki co, mam nadzieję, że już niedługo z powrotem powrócę do zakupów tych pudełek. 
A oto co konkretnie przyszło :

Untitled-1 copy.jpg

A Wam jak się podoba pudełko? Skusilibyście się? 

3 komentarze:

  1. Szkoda, że nie ma kolorówki :( Buziaki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze u nich nie kupowałam,ale może kiedyś mi się spodoba zawartość.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze u nich nie kupowałam,ale może kiedyś mi się spodoba zawartość.

    OdpowiedzUsuń