zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Pełna kuracja z serum do rzęs Bodetko Lash i efekty

DSC07153.JPG DSC07154.JPG

Minęło trzy miesiące odkąd zaczęłam stosować serum do rzęs Bodetko Lash. We wrześniu pokazywałam już pierwsze efekty, z których byłam bardzo zadowolona. Teraz czas na pełną kurację tym serum. Osobiście jestem z niego bardzo zadowolona, ale zanim przejdę do pokazywania tego co się działo z moimi rzęsami podczas tego czasu stosowania, przybliżę trochę o firmie od której dostałam ten produkt. 

Serum do rzęs BODETKO LASH dedykowane jest dla osób, które pragną mieć dłuższe i gęstsze rzęsy. Systematyczne stosowanie zapewni piękny i zdrowy wachlarz rzęs. Odżywkę można stosować przy doklejanych rzęsach gdyż nie wchodzi ona w żadną reakcję z klejem do rzęs. 

Stosuj BODETKO LASH raz dziennie, a już po miesiącu zobaczysz rożnicę. Po 3 miesiącach regularnego stosowania będziesz się cieszyła długimi, gęstymi i mocnymi rzęsami.

Rzęsy zdecydowanie stały się mocniejsze, gęściejsze a do tego nie wypadają. Nawet przy demakijażu nie ma takiego problemu. Z sumiennym stosowaniem Serum można liczyć na naprawdę dobre efekty, z których ja osobiście jestem bardzo zadowolona. Moje rzęsy również bez malowania wyglądają bardzo ładnie, także jestem z tego faktu zadowolona, nawet jak ich nie pomaluję to i tak zwracają uwagę. Efekt wzrostu rzęs zauważyłam na górnych jak i na dolnych rzęsach. Do tego produkt dobrze się nakłada, posiada wygodny aplikator i poręczne opakowanie. Serum stosuję raz dziennie, zawsze przed snem. 

A tak prezentują się efekty :

Przed                                           Miesiąc kuracji                          Pełna kuracja
Untitled-1 copy.jpg Untitled-2 copy.jpg 

 Jak dla mnie efekt zauważalny. A wy jak uważacie?

Produkt dostałam dzięki współpracy z firmą Bodetko Lash. Nie wpływa to jednak w żaden sposób na opinię o produkcie.
Wyświetlanie logo.png

4 komentarze:

  1. Chce ten kosmetyk. Rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt wow! Znam i kocham :) Aktualnie robię sobie przerwę od tej chemii. Buziak Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt naprawdę zaskakujący, nie spodziewałabym się tego po takim produkcie :o
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń