zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Uroda, Kwiaty Polskie - Krem do rąk 'Malwa'

     




Od producenta :
Krem został opracowany na bazie roślinnych składników aktywnych, lanoliny oraz witaminy E. Błyskawicznie odżywia, nawilża i wygładza suchą i zniszczoną skórę dłoni. Przywraca jej piękny i młody wygląd, poprawia napięcie i uelastycznia. Doskonale pielęgnuje i natłuszcza płytkę paznokci. 
Składniki aktywne zawarte w kremie do rąk Malwa: 
Gliceryna – tworzy delikatny film ochronny, zapewniający prawidłowe nawilżenie skóry dłoni.
Ekstrakt z malwy – uszczelnia ściany naczyń krwionośnych, działa nawilżająco i łagodząco. 
Witamina E – redukując wolne rodniki, spowalnia procesy starzenia się skóry.
Lanolina – skutecznie niweluje szorstkość skóry, zmiękcza i wygładza. Pomaga w odbudowie lipidowego płaszcza ochronnego, zapobiega wysychaniu i nadmiernej keratynizacji, nie utrudnia skórze oddychania.






Cena :
Około 35 zł / 250ml


Właściwości :
Podtrzymujące kolor


Formuła :
Bez silikonów
Bez parabenów
Zapachowa


Skóra :
Normalna


Włosy :
Rozjaśniane


Opakowanie :
W tubie

 
Kupiłam ten szampon zaraz po tym jak tylko stałam się blondynką, szkoda było mojego koloru aby zaraz zrobił się żółty i brzydki, stwierdziłam że nie wezmę najtańszego szamponu a jakiś po środku który moim zdaniem zniwelowałby ten efekt którego nie chciałam na włosach mieć. Stosowałam go regularnie, zazwyczaj co drugie mycie było właśnie tym specyfikiem. Dobrze się rozprowadzał, zostawiałam go na włosach na kilka minut jak zaleca producent i po czasie zmywałam. Fakt faktem skład produktu nie należy do najciekawszych, ale w końcu liczyły się efekty, które bądź co bądź nie należały jednak do najciekawszych. Produkt średnio poradził sobie z pozbyciem żółtych tonów, nawet w trakcie stosowania efekty nie były spektakularnie zadowalające, widać było delikatną różnice, ale to niestety nie było to czego oczekiwałam. Mimo wszystko nie poddawałam się i stosowałam go dalej. Mimo braku efektów włosy po nim były dobrze oczyszczone, wygładzone i delikatne w dotyku. Nie uczulił mnie i nie podrażnił. Mimo wszystko jeśli ktoś oczekuje efektów to może się delikatnie przeliczyć bo u kogoś będą a u innych już nie, dlatego zdecydowanie mam zdanie po środku. 

 Posiadaliście ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz