zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Love Beauty and Planet - Szampon do włosów cienkich i pozbawionych objętości z wodą kokosową i kwiatem mimozy

 

Od producenta :
Przywróć swoim włosom objętość i sprężystość, stosując szampon Love Beauty and Planet Volume & Bounty z wodą kokosową i kwiatem mimozy. Szampon wzbogacony organiczną wodą kokosową nawilża Twoje włosy, wzmacnia je i przywraca im objętość. Delikatny zapach kwiatu mimozy dostarcza Twoim włosom prawdziwego zastrzyku energii. Szampon do włosów nie zawiera barwników, parabenów i silikonów. Produkt jest odpowiedni dla wegan. Butelki pochodzą z materiałów, które pozyskano w 100% z recyclingu i nadają się do całkowitego recyclingu.


Skład :
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Parfum, Citric Acid, Sodium Benzoate, Ppg-9,disodium Edta, Polyquaterium-10, Sodium Hydroxide, Cocos Nucifera Oil, Sodium Acetate, Isopropyl Alcohol, Glycerin, Cocos Nucifera Water, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool 






Cena :
Około 35 zł / 400ml

Właściwości :
Nawilżające
Nabłyszczające

Skóra :
Normalna

Rodzaj :
Do włosów bez objętości

Formuła :
Bez silikonów
Bez parabenów

Opakowanie :
W butelce







Mam włosy bez objętości ze skłonnością do przetłuszczania, więc zazwyczaj na drugi dzień są przyklapnięte, wyglądają na ulizane i tracą na objętości, potrzebowałam szamponu który pomoże mi z tymi problemami. W pudełku znalazłam ten szampon i stwierdziłam, że z moimi problemami może być pomocny, więc zaczęłam go stosować. Zapach kokosa nie należy do moich ulubionych, chodź ten nie był tak wyczuwalny bo miał w sobie inne nuty, więc nie był tak drażniący. Opakowanie jest estetyczne, z ładną przyciągająca uwagę etykietą i czytelnymi informacjami. Szampon jest przeźroczysty, odpowiedniej konsystencji. Dobrze się pieni i jest wydajny. Po umyciu włosy są miękkie, lśniące i gładkie w dotyku. Dodatkowo były delikatnie nawilżone. Kondycja włosów delikatnie się poprawiła, ich stan się nie pogorszył po zakończeniu użytkowania szamponu, więc zdecydowanie na plus. Dobrze oczyszcza, włosy się mniej przetłuszczały. Nabierały objętości, ale tylko na jeden dzień, więc w sumie pod tym względem średnio się spisał. Ogólnie szampon dosyć dobrze się spisywał, byłam zadowolona z efektów, chodź nie były one całkiem długotrwałe, więc jestem w stanie go polecić.
 
 Posiadaliście ?

1 komentarz: