zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Organique - Balsam do ciała z masłem Shea 'Truskawka i guava'

  




Od producenta :
Odżywczy balsam o zapachu truskawki z guavą, przeznaczony do pielęgnacji skóry suchej, szorstkiej i podrażnionej. Receptura tego kosmetyku została oparta na właściwościach masła Shea (karite), wosku pszczelego i olejów: sojowego, z awokado i pestek winogron. Masło Shea - poprawia jędrności i elastyczność, wzmacnia cement międzykomórkowy, chroni przed działaniem czynników zewnętrznych. Masło wzbogacone odżywczymi olejkami przywraca miękkość i gładkość, zapewnia długotrwały komfort przesuszonej skórze.


Skład :
Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Cera Alba, Cetearyl Alcohol, Glycine Soja (Soybean) Oil, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Virtis Vinifera Seed Oil, Parfum, Tocopherol, Beta-Sitosterol, Squalene, Amyl Cinnamal, Benzyl Benzoate, Citral, Citronellol, Hydroxycitronella, Limonene  






Cena :
Około 35 zł / 100ml

Właściwości :
Natłuszczające
Nawilżające
Regenerujące

Skóra :
Normalna
Sucha
Odwodniona 

Konsystencja :
Masła

Formuła :
Zapachowa

Opakowanie :
W słoiczku



 
Zazwyczaj nie używam balsamów do ciała, chyba z lenistwa, ale ostatnio moja skóra była tak sucha że aż wyglądało to okropnie. Postanowiłam jakoś zaradzić temu problemowi i zaczęłam używać masło do ciało o zapachu truskawki i quavy. Zapach był dosyć ciekawy, słodki, nie każdemu przypadnie do gustu bo był naprawdę trwały i utrzymywał się na skórze przez dłuższy czas, nawet na następny dzień.  Opakowanie w odkręcanym plastikowym słoiczku o pojemności 100ml. Konsystencja produktu nie była dla mnie zbyt interesująca, bo zanim się ją nałoży na skórę trzeba niestety balsam rozgrzać w rękach. Ogólnie produkt jest bardzo wydajny, niewiele wystarczy aby nabalsamować ciało, dodatkowo dobrze nawilża i utrzymuje się na skórze, według mnie w ogóle się nie wchłania, jest wyczuwalny na skórze do dnia następnego, co dla niektórych osób może być problemem. Skóra po nim jest jednak odżywiona, nawilżona i gładka w dotyku. Nie uczulił i nie podrażnił. Jak ktoś lubi takie produkty to jak najbardziej polecam, ja wolę jednak standardowe balsamy, przynajmniej wiem że się wchłoną.
 
 Posiadaliście ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz