zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Marion - Płyn micelarny do demakijażu 'Detox'

    






Od producenta :
Przeznaczony do cery tłustej i mieszanej, oczyszcza i nie podrażnia skóry twarzy. Zawiera ekstrakt z czarnej herbaty oraz wyciąg z kory wierzby białej, które w połączeniu dają efekt świeżej i zregenerowanej skóry twarzy. 



Skład :
Aqua, Laureth-7 Citrate, Propylene Glycol, Triethanolamine, Salix Alba (Willow) Bark Extract, Camellia Sinensis Leaf Extract, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Phenoxyethanol, Panthenol, Allantoin, Ethylhexylglycerin, Tetrasodium EDTA, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Citric Acid, Parfum






Cena :
Około 10 zł / 150ml


Właściwości :
Oczyszczające
Odświeżające


Skóra :
Tłusta
Mieszana


Konsystencja :
Płynu


Opakowanie :
W butelce





 

Rzadko używałam płynów micelarnych ze względu na to że zazwyczaj od razu myłam twarz żelem, ale stwierdziłam że w sumie czemu by nie spróbować i takim oto sposobem stosowałam go rano jak i wieczorem do demakijażu. Rano oczyszczałam nim twarz przed nałożeniem kosmetyków, a wieczorem stosowałam do zmywania makijażu oczu. Produkt zamknięty jest w poręcznej małej przeźroczystej butelce. Z estetyczną etykietą. Płyn jest wydajny, wystarczyła niewielka ilość na waciku aby poradził sobie z demakijażem i oczyszczeniem twarzy. Zapach był delikatny, nie drażniący i nie wyczuwalny po jego zastosowaniu na twarzy. Dodatkowo delikatnie nawilżał twarz, nie była przesuszona, można było po nim swobodnie nakładać krem bez efektu rolowania. Skład może nie powalał na kolana, jednak za taką cenę i tak nie był najgorszy. Ogólnie przy zmywaniu makijażu oczu nie podrażniał ich, oczy nie piekły przy jego stosowaniu więc za to duży plus. Nie uczulał również. Swoje zadanie spełniał, więc myślę że płyn wart wypróbowania.

 Posiadaliście ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz