zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

John Frieda, Violet Crush for Blondes - Purple Shampoo, Fioletowy szampon do włosów blond

    

Od producenta :
Wyeliminuj żółknięcie i ciesz się jasnym, pięknym blondem. Szampon Violet Crush stopniowo neutralizuje niechciane przebarwienia, bez ryzyka przepigmentowania włosów, aby przywrócić im jasny odcień blondu. Bezpieczny dla naturalnych i rozjaśnianych odcieni blondu.

Skład :
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Lauryl Sulfate, Glycol Distearate, Cetyl Alcohol, Betaine, Cocamide Mea, Parfum, Lactic Acid, Malic Acid, Sodium Chloride, Cocamidopropyl Betaine, Benzyl Alcohol, Sodium Hydroxide, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Disodium EDTA, Glycine, Benzophenone-4,ethylhexyl Methoxycinnamate, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Trideceth-9,sodium Xylenesulfonate, Lavandula Angustifolia Flower/leaf/stem Extract, Pentylene Glycol, Bisabolol, Propylene Glycol, BHT, Sodium Benzoate, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Limonene, CI 60730





Cena :
Około 35 zł / 250ml

Właściwości :
Podtrzymujące kolor

Formuła :
Bez silikonów
Bez parabenów
Zapachowa

Skóra :
Normalna

Włosy :
Rozjaśniane

Opakowanie :
W tubie







 
Kupiłam ten szampon zaraz po tym jak tylko stałam się blondynką, szkoda było mojego koloru aby zaraz zrobił się żółty i brzydki, stwierdziłam że nie wezmę najtańszego szamponu a jakiś po środku który moim zdaniem zniwelowałby ten efekt którego nie chciałam na włosach mieć. Stosowałam go regularnie, zazwyczaj co drugie mycie było właśnie tym specyfikiem. Dobrze się rozprowadzał, zostawiałam go na włosach na kilka minut jak zaleca producent i po czasie zmywałam. Fakt faktem skład produktu nie należy do najciekawszych, ale w końcu liczyły się efekty, które bądź co bądź nie należały jednak do najciekawszych. Produkt średnio poradził sobie z pozbyciem żółtych tonów, nawet w trakcie stosowania efekty nie były spektakularnie zadowalające, widać było delikatną różnice, ale to niestety nie było to czego oczekiwałam. Mimo wszystko nie poddawałam się i stosowałam go dalej. Mimo braku efektów włosy po nim były dobrze oczyszczone, wygładzone i delikatne w dotyku. Nie uczulił mnie i nie podrażnił. Mimo wszystko jeśli ktoś oczekuje efektów to może się delikatnie przeliczyć bo u kogoś będą a u innych już nie, dlatego zdecydowanie mam zdanie po środku. 

 Posiadaliście ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz