zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Tołpa, Dermo Face - Sebio Max Efekt, Złuszczający koncentrat zwężający pory

 

Od producenta :
Złuszcza zrogowaciały naskórek, usuwając stopniowo głębokie i nagromadzone zanieczyszczenia.
W 7 dni redukuje nierówności i ilość porów. Usuwa uporczywe i nawracające niedoskonałości. Eliminuje podskórne krosty i grudki. Rozjaśnia przebarwienia i przeciwdziała ich powstawaniu. Wspomaga nocną regenerację i odnowę naskórka. Może być stosowany codziennie. W trakcie stosowania nie pojawia się widoczne łuszczenie naskórka.
W 7 dni redukuje nierówności o 12% i ilość porów o 37%
Zmniejsza wydzielanie sebum o 33%
Eliminuje uporczywe zmiany i przebarwienia

Skład :
Aqua, Polysorbate 20, Propylene Glycol, Ananas Sativus Fruit Extract, Vitis Vinifera Fruit Extract, Peat Extract, Passiflora Edulis Fruit Extract, Capryloyl Glycine, Cinnamomum Zeylanicum Bark Extract, Sarcosine, Sodium Bisulfite, Disodium EDTA, Alcohol Denat., Sodium Hydroxide, Parfum, Hexylene Glycol, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol, Methylpropanediol, Benzoic Acid, Potassium Sorbate.

Cena :
Około 35 zł / 75ml

Właściwości :
Liftingujące
Przeciwzapalne
Regenerujące 

Skóra :
Naczynkowa
Z przebarwieniami/defektami
Tłusta
Dojrzała
Młoda
 
Formuła :
Bezzapachowa
Bez alkoholu
Hipoalergiczna
 
Konsystencja :
W płynie

Opakowanie :
W butelce z pompką/pipetką

Produkt kupiłam ze względu na ciekawe działanie które miał sobą reprezentować. Koncentrat zamknięty jest w małej buteleczce z małym dozownikiem, który nie zacina się podczas użytkowania, a również dozuje małą ilość produktu który można dostosować do swoich potrzeb. Stosowałam go codziennie tak jak pisze producent, dozowałam go na wacik i przecierałam nim twarz, a nawet i ramiona na których również zmagam się z problemami. Zazwyczaj stosowałam go przed snem. Przy regularnym stosowaniu efekty są zauważalne, w sumie na początku nie wierzyłam w jakieś cuda, ale jednak coś działa. Na twarzy zauważyłam, że uczulenie znacznie szybciej znika, twarz mi się poprawiła. Nie zniwelowała krostek, w sumie nawet nie liczyłam na to i byłam tego świadoma. Ma dosyć intensywny zapach który utrzymuje się po zastosowaniu, jednak mnie on nie drażnił, chodź dla niektórych może taki być. Produkt jak na takie działanie jakie miał mieć nie wysusza skóry, co jest dużym plusem. Mimo, że nie spełnia wszystkich obietnic producenta to osobiście jestem zadowolona, w jakimś stopniu pomógł mi z zmaganiami, wyrównał koloryt cery, można nawet powiedzieć, że w jakimś stopniu zmniejszył widoczność porów, chodź jak wiadomo to wraca jak bumerang. Był dosyć wydajny, chociaż jak wiadomo mała butelka, codzienne stosowanie to i produkt szybciej znika. Ogólnie mimo wszystko jestem w stanie go w jakimś stopniu polecić, sama może jeszcze do niego wrócę.

 Posiadaliście?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz