zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Maybelline New York - Brow Ultra Slim Defining Pencil, Kredka do brwi

 
 

Od producenta :
Automatyczna kredka do brwi Maybelline Brow Ultra Slim to prawdziwy must have wielu kobiet. Ultracienka, a zarazem mocna końcówka dorysuje włoski i wypełni ubytki tak, abyś mogła cieszyć się wymarzonym kształtem brwi. Maybelline Brow Ultra Slim automatyczna kredka do brwi. Kremowa formuła nie osypuje się oraz nie zmazuje. Do kredki dołączono szczoteczkę, za pomocą której wyczeszesz nadmiar kosmetyku i rozczeszesz włoski. Ciesz się naturalnie wyglądającymi brwami z Brow Ultra Slim. Delikatna, kremowa formuła przyjemnie i bezproblemowo aplikuje się i rozprowadza po skórze. Dołączona szczoteczka pozwoli na wyczesanie nadmiaru kosmetyku oraz rozczesanie włosów. Ultracienka końcówka, dorysuje włoski i wypełni ubytki zapewniając wymarzony kształt brwi.
Cechy i właściwości automatycznej kredki do brwi Maybelline Brow Ultra Slim
-kremowa formuła,
-nie osypuje się,
-zapewnia naturalnie wyglądające brwi,
-ultracienka


Skład :
G2015357 HYDROGENATED SOYBEAN OIL, SYNTHETIC JAPAN WAX,STEARIC ACID, SYNTHETIC FLUORPHLOGOPITE, HYDROGENATED COCO-GLYCERIDES,ZINC STEARATE, POLYGLYCERYL-2 TRIISOSTEARATE, MYRISTYL MYRISTATE, POLYHYDROXYSTEARICACID, TOCOPHEROL. [+/- MOŻE ZAWIERAĆ/PEUT CONTENIR: CI 77491, CI77492, CI 77499/IRON OXIDES, CI 77891/TITANIUM DIOXIDE] F.I.L.# D233265/1

Cena :
Około 30 zł / 9g

Formuła :
Kremowa
 
Rodzaj :
Kredka
 
Opakowanie :
W ołówku


Zazwyczaj nie używałam kredek do brwi, w sumie to moja pierwsza jaką dostałam, i muszę powiedzieć, że na początku nie byłam przekonana, ale jak zaczęłam używać tak moje zdanie się diametralnie zmieniło. Kredka zamknięta jest w takim ołówku, wysuwana automatycznie więc nie wymaga strugania, wraz z szczoteczką. Zabezpieczona jest zatyczkami. Jest mała, poręczna i zmieści się do torebki. Jest bardzo wydajna, nawet przy codziennym stosowaniu. Dostałam w sumie najciemniejszy odcień, ale osobiście nie przeszkadzało mi to, bo przy farbowanych włosach idealnie wpasowała się do twarzy, dzięki czemu była wyraźniejsza. Konsystencja kredki jest kremowa, ale nie łamie się, nie rozmazuje oraz nie jest tłusta.  Nie znika z naszych brwi nawet po całym dniu, nie ciemnieje, nie jaśnieje, jest po prostu taka jaką zrobiliśmy na początku dnia. Ogólnie z produktu jestem bardzo zadowolona, jest w pełni taki jaki powinien być. Idealnie się rysuje brwi, trwała, wydajna, dodatkowo szczoteczka też spisuje się tak jak trzeba, rozczesuje brwi oraz ściąga nadmiar produktu. Z pewnością to produkt do którego wrócę ponownie, może do innego odcienia tym razem, ale wrócę.

 Posiadaliście?

1 komentarz: