zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Nivea - Indulging Peach Anti-perspirant Spray 48h, Antyperspirant w sprayu

 

Od producenta :

Antyperspirant Indulging Peach jest doskonałym połączeniem niezawodnej, 48h ochrony antyperspirantu i pielęgnacji NIVEA. Pozostawia na skórze długotrwały i delikatny brzoskwiniowy zapach. Formuła antyperspirantu jest łagodna dla skóry pod pachami, nie zawiera alkoholu etylowego.
-Zapewnia 48h niezawodnej ochrony przed poceniem
-Pielęgnuję skórę pod pachami
-Długotrwały, delikatny zapach brzoskwini
-Nie zawiera alkoholu etylowego
-Łagodność dla skóry potwierdzona dermatologicznie

Skład :
Butane, Isobutane, Propane, Cyclomethicone, Aluminum Chlorohydrate, Isopropyl Palmitate, Parfum, Hydrolyzed Pearl, Talc, Persea Gratissima Oil, Octyldodecanol, Disteardimonium Hectorite, Dimethicone, Propylene Carbonate, Dimethiconol, Geraniol, Benzyl Alcohol



Cena :
Około 10 zł / 150ml

Właściwości :
Ochronne

Skóra :
Normalna
 
Formuła :
Zapachowa
Bez alkoholu
 
Konsystencja :
W sprayu

Opakowanie :
W atomizerze


 

Kiedyś bardzo lubiłam antyperspiranty w kulce, jednak od jakiegoś czasu mi nie służą i przerzuciłam się z powrotem na produkty w sprayu. Tym razem trafiło na limitowaną edycję z Nivea, nie mam pewności w sumie czy jest jeszcze dostępna jednak recenzję warto napisać. Ogólnie opakowanie jest bardzo przyciągające, kolorowe, takie w sumie jak lubię. Atomizer się nie zacinał, ani nie blokował, wszystko było w porządku. Antyperspirant szybko wchłania się w skórę i dzięki temu nie ma możliwości pobrudzenia ubrań czy efektu mokrych pach. Dodatkowym plusem jest zapach który utrzymuje się na skórze, jest delikatnie kwiatowo-owocowy, nie drażniący, wręcz dla mnie przyjemny, taki bardziej brzoskwiniowy jeśli miałabym go określić dokładnie. Produkt nie podrażnia ani nie uczula, nawet po depilacji można go śmiało użyć bo nie powoduje żadnego pieczenia, ani żadnych niepożądanych efektów. Działanie według mnie ma dobre, wytrzymuje cały dzień w pracy bez ponownego użytkowania, nawet w stresujących sytuacjach. Ogólnie jestem zadowolona z antyperspirantu i z pewnością jestem w stanie go polecić, nie mam się w sumie o co przyczepić, no jedynie o to, że fakt faktem, te produkty najszybciej się kończą. 

 

Posiadaliście?

2 komentarze:

  1. Lubię formę sprayu, ale z Nivea chyba jeszcze nie miałam. Warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam tej wersji zapachowej :)

    OdpowiedzUsuń