zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Faberlic - Oczyszczająca pianka do twarzy z enzymami





Od producenta :

Oczyszczająca pianka z enzymami:

- Delikatna, kremowa pianka delikatnie oczyszcza, usuwa obumarłe komórki skóry czyniąc ją delikatną i jedwabistą.
- Odświeża i wyrównuje koloryt twarzy.
- Produkt odpowiedni do każdego typu skóry.
- Można stosować w dowolnej porze roku.
- Nadaje się do użytku codziennego.

Skład :
Aqua, Sodium Lauroyl Sarcosinate, Glycerin, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Bacillus Ferment, Isopropyl Isostearate, PEG-5 Isononanoate, Trideceth-9, Perfluorodecalin, Poloxamer 188, Polyperfluoromethylisopropyl Ether, Sodium Dextran Sulfate, Propylene Glycol, Styrene/Acrylates Copolymer, Lactic Acid, Xanthan Gum, Disodium EDTA, Diazolidinyl Urea, Methylparaben, Propylparaben, Parfum, Butylphenyl Methylpropional.



Cena :
Około 30 zł / 75ml

Właściwości :
Oczyszczające
Odświeżające

Skóra :
Do wszystkich rodzajów
 
Formuła :
Zapachowa
 
Konsystencja :
W piance

Opakowanie :
W butelce


 

Oczyszczanie twarzy to u mnie podstawa, więc takie produkty do twarzy bardzo lubię, wręcz mam ich chyba najwięcej w swojej kolekcji. Żaden się u mnie nie zmarnuje bo często ich używam, w sumie jak większość z nas. Tym razem zamówiłam sobie piankę z znanej marki Faberlic, gdzie kosmetyki zazwyczaj zamawia się u konsultantki tak jak w przypadku innych znanych firm. Pianka posiada w sobie tylko 75ml, dla mnie to trochę mało, no ale próba nie strzelba. Opakowanie jest poręczne, nic się nie zacina, z dozownika wychodzi pianka, można ją stosować ręcznie, lub na urządzenie do oczyszczania twarzy. Ja osobiście preferowałam to drugie. Pianka jest delikatna i lekka, ale to nie oznacza, że ma złe działanie, co do tego nie mam zastrzeżeń. Twarz była po niej dobrze oczyszczona, delikatna w dotyku bez uczucia przesuszenia. Odświeża i delikatnie wyrównuje koloryt cery. Można ją stosować bez względu na porę roku. Minusem dla mnie będzie fakt, że nie była dla mnie wydajna, dla dobrego oczyszczenia potrzebowałam dwie pompki, zwłaszcza przy zmywaniu makijażu. To była jedyna wada, ogólnie pianka dobrze sobie radzi i z pewnością jestem w stanie ją polecić innym. Sama może po zakończeniu swoich zapasów ponownie się na nią skuszę.

 Posiadaliście?

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz