zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Denko kwartalne - #3

Po prawie pół miesiąca nadrabiania zaległości w pisaniu dotarłam w końcu do napisania denka kwartalnego. Miałam nadzieję, że będzie zdecydowanie większe, no ale los znowu splatał figle i zdecydowanie więcej kosmetyków mi przybyło niż ubyło, a teraz w dobie coronavirusa zdecydowanie mniej używam kosmetyków do makijażu bo pod maską i tak w sumie wiele nie widać, więc zużywałam w większości kosmetyki do pielęgnacji. Osobiście brakuje mi już makijażu i tego wszystkiego co teraz niemal staje się niemożliwe, no ale oby na wiosnę się już wszystko poprawiło.

Co do denka to jest to moje przedostatnie denko w tym roku, i oby jak najszybciej się ten rok skończył. Liczę, że kolejny będzie zdecydowanie lepszy, i ogólnie i prywatnie w moim życiu w którym również dużo się zadziało i to też dosyć nieprzyjemnych spraw, więc staram się myśleć przyszłościowo o nadchodzącym kolejnym roku.

Może wtedy uda się bardziej rozbudować mojego bloga, zdobyć trochę większe zasięgi a i może efektywniej będę go prowadzić. Póki co staram się nadrabiać zaległości i załatwiać swoje sprawy, mimo że teraz jestem na urlopie to jakoś specjalnie go nie odczuwam bo wszystko się skumulowało. 

No, ale czas teraz na ujawnienie denka i zwartości tego wszystkiego nim przejdę już całkowicie do kolejnych październikowych już postów których też mi się trochę nazbierało, ba nawet kilka produktów udało mi się już zużyć, ale jeszcze nie zrecenzować, więc niebawem wszystko nadrobię.


 

A oto co konkretnie się znalazło w środku :

Oczywiście po kliknięciu w nazwę produktu automatycznie przełączy się na daną recenzję, jest to z pewnością ułatwienie, a ja nie muszę go skrótowo opisywać. 

 

1. Marba Cosmetics, Hydrozaurus - Perełki do kąpieli "Jeżyna"

2. CASHEE Naturals, Puder do kąpieli `Ylang & Róża`

3. FA, Hawaii Love - Peeling myjący do ciała

4. Marba cosmetics - Pudrowe pianotwory do kąpieli w kapsułkach


5. Garnier, Botanic Therapy - Szampon do włosów nadający miękkość "Mleko kokosowe i makadamia"

6. Aussie, Scent-sational - Odżywka do włosów w sprayu chroniąca

7. Soraya, Plante - Roślinna pianka myjąca do twarzy

8. Nivea, Purify Rice Scrub - Oczyszczający peeling ryżowy z bio borówkami

9. Adidas - Antyperspirant dla kobiet w sprayu 'Climacool'

 

Denko niestety jest małe jak na trzy miesiące, no ale staram się na urlopie nadrabiać zaległości i w pisaniu i w testowaniu, więc myślę, że teraz na koniec roku będzie zdecydowanie lepiej. Trzymam sama za siebie kciuki, aby w końcu więcej było zużyć jak tego co przychodzi do mnie w paczkach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz