zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Soraya, Plante - Roślinna pianka myjąca do twarzy

 

 

Od producenta :
Roślinna pianka myjąca do twarzy SORAYA plante w naturalny sposób oczyszcza skórę dzięki zawartości delikatnej substancji myjącej pochodzenia roślinnego. Pozostawia odczucie czystej i odświeżonej skóry.

Skład : 

Aqua*, Glycerin*, Coco-Glucoside*, Caprylyl/Capryl Glucoside*, Maltooligosyl Glucoside*, Citrus Aurantium Amara Flower Water*, Cryptomeria Japonica Bud Extract*, Undaria PinnatiTda Extract*, Hydrogenated Starch Hydrolysate*, Butylene Glycol*, Gluconolactone*, Citric Acid*, Tetrasodium Glutamate Diacetate*, Sodium Benzoate, Parfum, Linalool.

*Składniki naturalne i pochodzenia naturalnego.

 

Cena :
19,99 zł / 150ml

Rodzaj:
Oczyszczanie twarzy
Demakijaż twarzy

Cera :
Sucha
Mieszana
Normalna

Właściwości :
Oczyszczające
Odświeżające

Konsystencja :
Pianka

Opakowanie :
Z pompką




Piankę zakupiłam ze względu na jej składniki i działanie. Mam delikatną twarz i niektóre produkty źle na nią oddziałują, więc byłam ciekawa jej działania i faktu jak się spisze. Na początek napisze coś o produkcie który zamknięty jest w plastikowej butelce z pompką, bardzo wygodne rozwiązanie. Stosowałam go ręcznie ale również z szczoteczką do twarzy, bardziej wolę tą drugą opcje. Bądź co bądź ale przy myciu ręcznym pianka spływała mi po całej ręce a przy użyciu szczoteczki ten problem całkowicie zniknął. Do mycia stosowałam zazwyczaj dwie pompki, to tak standardowo jeśli chodzi o mycie bez makijażu, natomiast problem pojawiał się kiedy na twarzy zawitał makijaż, wtedy musiałam stosować dwa razy więcej produktu, a twarz czasem nie była całkowicie domyta, podkład schodził, najgorszy to był tusz do rzęs oraz cienie do zmycia, z tym sobie absolutnie nie radził. Ogólnie jeśli chodzi o taką codzienną pielęgnacje to twarz była dobrze oczyszczona, delikatnie ściągnięta, ale odświeżona. Skóra po nim pozostaje delikatna w dotyku, nie działa źle na moją skórę oraz na moje niedoskonałości. Ogólnie dobrze mi się ją stosowało i działanie również miała dobre, jedyne do czego się można przyczepić to do wydajności, bo niestety dosyć szybko mi się skończyła i do faktu, że słabo sobie radzi ze zmywaniem makijażu, chodź myślę, że jest warta przetestowania, ja nie mam do niej zastrzeżeń oprócz tych wymienionych wyżej.

Posiadaliście?

2 komentarze: