zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Konferencja Meet Beauty 2020

12 września odbyła się konferencja Meet Beauty, tym razem nie tak jak zawsze w Warszawie a niestety online. Ponownie były zbierane zapisy aby dostać się na takową formę edycji. Zaproszonych zostało 300 Influecerów Beauty, w tym gronie znalazłam się również i ja. To była moja druga konferencja od Meet Beauty, pierwszą miałam kilka lat temu, chyba 4 albo 5, wtedy była to pierwsza edycja, nie było tyle chętnych i nie było to tak nagłaśniane jak jest to teraz. Pamiętam to jak dziś, mega przeżycie i wróciłam z nową wiedzą, nowymi doświadczeniami a także bardzo miło wspominam dziewczyny z którymi się spotkałam/poznałam. Tym razem nie mieliśmy okazji zobaczyć siebie na żywo jednak mimo wszystko czat na konferencji wynagrodził nam to wszystko i było bardzo miło, zarazem słuchając wykładu i pisząc/komentując. 

Na konferencji przedstawione były 4 wykłady, na maila dokładnie dostaliśmy wskazówki jak się zalogować, podając swoje indywidualne hasło dostępu do platformy gdzie wszystko było organizowane.

Dodatkowo dostaliśmy harmonogram z wykładami które tak się prezentował :

http://b2.pinger.pl/3dddf621c98135fb3539f2d7bf71452b/Screenshot_20201114_173016.jpg

 

Wszystkie wykłady bardzo mi się podobały, chodź osobiście zachwycona byłam z pierwszych i ostatnich. Na pierwszych Pani Ania wyjaśniła różnice między byciem twórcą a influencerem, dodatkowo wyjaśniła temat statystyk na blogu oraz jak w praktyce wyglądają współprace kosmetyczne, jakie są różnice i jak firmy wybierają osoby do takich projektów. 

Ostatni wykład był natomiast od Pani Agnieszki Niedziałek i dotyczył własnej firmy, jak to wygląda od środka, na co trzeba zwracać uwagę, jak sobie poradzić z założeniem i przede wszystkim utrzymaniem jej. Dodatkowo jakie są to koszty i od czego najlepiej zacząć. Osobiście Pani Agnieszka była taka promienna i taka miła że wykład słuchało się z czystą przyjemnością, wszystko było super wytłumaczone i aż nie chciało się żeby te wykłady się kończyły.

 Po wykładach była chwila przerwy na konwersacje między uczestniczkami i podziękowanie organizatorom za uczestnictwo. Dodatkowo była informacja, że niedługo dojdą do nas paczki z kosmetykami. Oczywiście nie omieszkam się pochwalić tym co przyszło :

http://b3.pinger.pl/e58e551d5ad05c281f5595c977712b84/s_uc1.1120.14.Magari91.jpg 

http://b2.pinger.pl/c81350c7572f627b3c9606f4503727ef/s_uc1.1120.14.Magari91.jpg 

 http://b4.pinger.pl/67f5d7e6a2e1c095e4b648fb1db550c5/m_uc1.1120.14.Magari91.jpg

Wszystko było zapakowane w bardzo duży karton, wypchany piankami, tak że ciężko się było do tego dostać, jednak udało się. Najbardziej zadowolona i ciekawa jestem Uzdrovisco i z pewnością niedługo zacznę testować, no bo jakby to mogło być inaczej.

Ogólnie z całej konferencji jestem bardzo zadowolona i myślę, że za rok będzie mi dane spotkać wszystkie dziewczyny a najbardziej, że będę miała możliwość uczestniczenia w tej całej konferencji bo różnie może być, no ale trzymam kciuki sama za siebie.

1 komentarz:

  1. Mam nadzieję, że za rok i mi uda się wziać udział w konferencji. Miałam 3-letnią przerwę od bloga, wiec wszystkie spotkania mnie omijały.
    Super kosmetyki :) Będzie co testować :)

    OdpowiedzUsuń