zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Aussie, Scent-sational - Odżywka do włosów w sprayu chroniąca

  

  

Od producenta :

Scent-sational Protect to odżywka do włosów w mgiełce, która dostarczy Twoim włosom wszystko czego potrzebują. Dzięki australijskiemu olejkowi z orzechów Makadamia Twoje włosy będą nawilżone i odżywione. Produkt nada im też aksamitną miękkość i przyjemny zapach.


Skład :
Aqua, Glycerin, Parfum, Bis-Aminopropyl Dimethicone, Phenoxyethanol, Benzyl Alcohol, Polyacrylamide, Panthrnol, Polyquaternium-11, Isopropyl Myristate, C13-14 Isoparafin, Polyacrylate Crosspolymer-9,ethylhexylglycerin, Hexylcinnamal, Laureth-7,limonene, Alpha-Isomethyl Lonone, Polyvinyl Alcohol, Coumarin, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Xanthan Gum, Caprylylglycol, Linalool, Macadamia Ternifolia Seed Oil, Sodium Hydroxide, Citral, Tocopherol



Cena :
Około 35 zł / 95 ml

Właściwości :
Regenerujące
Wzmacniające
Termoochronne

Formuła :
Zapachowa

Rodzaj :
Do włosów wypadających
Do włosów normalnych
Do włosów wymagających prostowania
Do włosów suchych i zniszczonych

Opakowanie :
W sprayu




Produkt zamknięty jest w plastikowym opakowaniu z estetyczną etykietą i oczywiście z atomizerem, według mnie najlepsze rozwiązanie jeśli chodzi o odżywki. Spray ma formę pachnącej wodnej mgiełki, dozownik nie zacina się ani też nie zapycha. Zapach jest delikatny i przyjemny, zdecydowanie umila stosowanie. Odżywkę stosowałam na wilgotne włosy, praktycznie przed ich suszeniem. Spryskiwałam zazwyczaj końcówki włosów oraz delikatnie wyższe partie pomijając nasadę. Nie rozczesywałam ich przed suszeniem. Włosy po jej zastosowaniu były miękkie, pachnące i zdecydowanie lepiej się rozczesywały, nie mówiąc już o fakcie że nie było na głowie tak zwanej szopki tylko włosy się ładnie układały. Odżywka w żaden sposób także nie skleja włosów ani nie plącze. Dodatkowo na pewno pomocna była w fakcie, że włosy mam farbowane a końcówki nie były aż tak zniszczone jak to przy takowych czynnościach bywa. Włosy również po jej zastosowaniu były delikatnie nawilżone, zapach na nich utrzymywał się zdecydowanie przez dłuższy czas, a nawet w moim przypadku do następnego mycia. Z minusów jakie zauważyłam to jedynie to, że nie jest wydajna, przy regularnym stosowaniu zdecydowanie za szybko się kończy. Do niczego się nie mogę przyczepić, bo osobiście z produktem się bardzo polubiłam, zwłaszcza z jego formy, z pewnością jeszcze do niej wrócę jak wykorzystam pozostały zapas odżywek, które bądź co bądź już nie mają takiej przyjemnej formy. Osobiście jestem zadowolona i z czystym sercem mogę polecić że odżywka w moim przypadku się spisała i dała radę moim nieokiełznanym włosom. 

Posiadaliście ?

2 komentarze:

  1. Alkohol w składzie troszkę mnie zniechęca, mało bogaty skład, większość składników występuje po zapachu. Jednak jeśli Tobie się sprawdza to super:)

    OdpowiedzUsuń