zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Nivea, Purify Rice Scrub - Oczyszczający peeling ryżowy z bio borówkami

s_uc1.0720.28.Magari91.9205f1fd96de145c.jpg 
Od producenta :
Wygładzający Peeling Smooth Rice Scrub został wzbogacony o organicznie uprawiany ryż i bio borówki. Stworzony by wspierać naturalną odnowę Twojej skóry, pozostawia cerę gładką i świeżą. Peeling doskonale złuszcza, efektywnie usuwa martwe komórki naskórka, nie powodując przy tym podrażnień. Średni stopień intensywności peelingu pozwala stosować go do 4 razy w tygodniu.

Tolerancja dla skóry została potwierdzona dermatologicznie.

Twoja skóra potrzebuje innej intensywności peelingu? Sięgnij po pozostałe produkty z serii NIVEA Rice Scrub z organicznym ryżem i bio owocami w 3 różnych intensywnościach, by cieszyć się odnowioną skórą każdego dnia!
  • Formuła zawiera organicznie uprawiany ryż i bio borówki
  • Efektywnie złuszcza martwe komórki naskórka
  • Nie powoduje podrażnień
  • Pozostawia cerę gładką i świeżą
m_uc1.0720.28.Magari91.665f1fd9820d1a1.jpg
Skład :
Aqua, Coco-Glucoside, Glycerin, Microcrystalline Cellulose, Disodium Cocoyl Glutamate, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Oryza Sativa Powder, Vaccinium Myrtillus Fruit Extract, Panthenol, Ethylhexylglycerin, Propylene Glycol, Cocamidopropyl Betaine, Poloxamer 124, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, PEG-200 Hydrogenated Glyceryl Palmate, Sodium Chloride, Trisodium EDTA, Sodium Hydroxide, Phenoxyethanol, Sodium Sulfate, Benzyl Alcohol, Linalool, Parfum

Cena :
19,99 zł / 75ml

Właściwości :
Oczyszczające
Wygładzające

Cera :
Tłusta
Trądzikowa
Mieszana

Opakowanie :
W tubce



Bardzo lubię peelingi, tym razem dostałam peeling ryżowy z bio borówkami. W małym estetycznym opakowaniu mieści się 75ml produktu. Stosuję peeling codziennie, zazwyczaj albo rano albo wieczorem, zależy od zmiany w pracy. Skład produktu jest w 100% ze składników naturalnych więc zdecydowanie na plus, posiada w sobie składniki złuszczające. Peeling ma konsystencję gęstą, zbitą, dobrze się rozprowadza na twarzy, nie spływa z niej. Drobinki ryżu są małe, delikatne, według mnie nie zrobią krzywdy nawet na wrażliwej skórze, sama takową posiadam i nie zauważyłam efektów ubocznych, zwłaszcza że stosuję go regularnie. Posiada dwie kropki ostrości, więc jest po środku, chodź tak jak wspomniałam, nadaje się dla każdego. Granulki są wyczuwalne podczas użytkowania, dzięki czemu mamy pewność dogłębnego oczyszczenia. Twarz po nim jest delikatna, gładka w dotyku, dodatkowo złuszcza martwy naskórek. Nie uczulił mnie ani nie podrażnił. Twarz po nim jest delikatnie nawilżona, chodź ja stosuję krem nawilżający dla lepszego wchłaniania. Peeling jest dosyć wydajny, chodź przy codziennym stosowaniu jak ja to niestety dosyć szybko się kończy, mimo wszystko go polubiłam. Ma delikatny zapach, według mnie prawie nie wyczuwalny. Ogólnie mówiąc jestem z niego zadowolona, dobrze sobie radzi, nie jest mega zdzierakiem tylko typowo delikatnym peelingiem i zdecydowanie radzi sobie z obietnicami producenta. Również nie zauważyłam problemów z typowym zapchaniem na twarzy. Na promocji można go złapać w dobrej cenie, więc zdecydowanie polecam, są trzy wersję ostrości i zapachu więc każdy znajdzie coś dla siebie. Jak będę miała okazje to z pewnością jeszcze go kupię.

Posiadaliście ?

1 komentarz:

  1. Nigdy nie stosuję peelingu codziennie, nawet te 4 razy w tygodniu co producent pisze to dla mnie za dużo. Nivea ma sporo udanych produktów.

    OdpowiedzUsuń