zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Adidas - Antyperspirant dla kobiet w sprayu 'Climacool'

m_uc1.0720.20.Magari91.6785f15cbef4850c.jpg  

 
Od producenta :
Aktywność fizyczna jest bardzo ważna. Współczesny tryb życia to raczej praca siedząca. Jednak Ty jesteś w ciągłym ruchu. Nowoczesna bizneswoman dynamicznie spędza dzień, a wieczorami ćwiczy dla utrzymania świetnej kondycji. Nie możesz pozwolić sobie na dyskomfort. Pozbądź się nadmiernego pocenia z antyperspirantem w sprayu Adidas Anti-Perspirant Climacool Performance In Motion 48H.
Nowoczesna technologia pozwoliła na ukrycie w preparacie drobnych kapsułek. Przylegają one do skóry i utrzymują się na niej nawet do 48 godzin. Pod wpływem ruchu lub dotyku pękają i uwalniają intensywny orzeźwiający aromat. Zapach ten przyjemnie chłodzi i przywraca energię, hamuje wydzielanie potu, nie zatykając przy tym porów. Zwalcza również drobnoustroje, tworzące nieprzyjemną woń. Specyfik nie podrażnia i nie powoduje alergii.
Antyperspirant w sprayu Adidas Anti-Perspirant Climacool Performance In Motion 48H dopasowuje się do tempa Twojego dnia. Dlatego przez cały czas czujesz się świeżo i czysto, a orzeźwiająca aura otacza Twoje ciało.



s_uc1.0720.20.Magari91.3735f15cbf80f4cc.jpg
Skład :
Butane-Isobutane-Propane, Cyclopentasiloxane, Aluminum Chlorohydrate, C12-15 Alkyl Benzoate, Parfum/Fragrance, Disteardimonium Hectorite, Dimethicone, Caesalpinia Spinosa Gum, Hydrogenated Polydecene, Sodium Starch Octenylsuccinate, Sorbitan Sesquioleate, Linalool, Mannitol, Hexyl Cinnamal, Sucrose Stearate, Silica, Limonene, Citronellol, Geraniol, Alpha-Isomethyl Ionone, Hydrated Silica, Gossypium Herbaceum (Cotton) Powder, Citric Acid, BHT, Sodium Ascorbate, Calcium Disodium EDTA

Cena :
11 zł / 150 ml

Działanie :
Przeciw potliwości

Formuła :
Nie pozostawiająca plam

Opakowanie :
W sprayu


Kiedyś miałam uraz do dezodorantów w sprayu ale ostatnio jestem bardziej przekonana do nich niż w sztyfcie, zdecydowanie lepiej mi się je użytkuje i szybciej wysychają według mojej opinii. Postanowiłam wypróbować ten dezodorant i muszę przyznać że jestem zadowolona, ma piękny zapach, delikatny, utrzymuje się na ciele przez jakiś czas. Jak już wspomniałam szybko wysycha, nie pozostawiając żadnego śladu pod pachami. Dodatkowo na plus estetyczne opakowanie z czytelną etykietą oraz sprawnie działający atomizer. Ogólnie lubię jak dezodorant dobrze działa i skutecznie, mam prace fizyczną, czasem w gorących warunkach więc konieczne jest aby nie było tzw. smrodku spod pach, więc szukałam czegoś co zagwarantuje mi to, osobiście z działania jestem zadowolona, jest w stanie wytrzymać cały dzień, nie czułam od siebie nieprzyjemnego zapachu nawet podczas większego wysiłku, nie pozostawiał śladów na ubraniach, chodź kilka razy zdarzyło mi się po ściągnięciu bluzki że były białe ślady, ale to zdarzało się rzadko, wręcz może dosłownie parę razy przy użytkowaniu. Nie podrażnił mnie, nie uczulił, nawet przy stosowaniu po goleniu nic się nie działo nieprzyjemnego. Minusem jest wydajność, bardzo szybko się skończył, przy codziennym stosowaniu to max miesiąc, trochę szkoda. Ogólnie jestem zadowolona z jego działania i faktu że dobrze maskuje nieprzyjemny zapach. Zdecydowanie polecam i z pewnością do nich wrócę, mam też chyba żel do mycia z tej samej serii, również jestem ciekawa jak się sprawdzi, oby tak dobrze jak dezodorant.

Posiadaliście ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz