zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Denko kwartalne 2018 - #1

To dopiero pierwsze denko w tym roku, jednak jak na trzy miesiące to kiepsko się postarałam, wiem o tym i się przyznaje, jednak tak jakoś wyszło że nawet czasu stosować kosmetyków nie miałam. Póki co staram się nadrobić trochę blogowe zaległości bo troszku się również zapuściłam, ale bloga nie zamierzam z braku czasu porzucać, także na pewno coś na nim będzie. Teraz czas przedstawić to moje marne denko, chodź muszę przyznać, że już na następne zużyłam dwa kosmetyki, a to dopiero początek, więc jestem dobrej myśli, a następne kosmetyki przybyły do mojej kolekcji.

A oto co udało mi się zużyć :


A oto co konkretnie się tam znalazło :


1. SheFoot - Domowe SPA dla stóp - maska + peeling
2. Schwarzkopf Schauma, Nature Moments - Szampon do włosów cienkich i bez objętości
3. BingoSpa - Mleczna kąpiel SPA


4. Avon - Little black dress EDP
5. Efektima, Mineral - Spa - Peeling + maska + krem myjący do twarzy 3 w 1
6. Max Factor, Colour adapt - Podkład dopasowujący się do cery
7. Mincer Pharma, Vitamins Philosophy - Wzmacniające serum do dłoni i paznokci

I to by było na tyle denka, nie jest tego dużo.

Posiadaliście coś z tego? 

1 komentarz:

  1. Może i niewiele jak na trzy miesiące, ale każde denko się liczy. Zresztą nie żyjemy samym zużywaniem kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń