zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Max Factor, Colour adapt - Podkład dopasowujący się do cery

DSC09065.JPG DSC09066.JPG

Max Factor Colour Adapt to podkład dopasowujący się do koloru skóry. Podkład ten zawiera elementy reflektujące naturalny koloryt skóry. Dzięki temu pozwala uniknąć efektu maski. Producent obiecuje absolutnie idealne dopasowanie się podkładu do koloru cery z jednoczesnym wyrównaniem jej kolorytu i zamaskowaniem niedoskonałości. Podkład Max Factor Colour Adapt zawiera lotne olejki silikonowe, dzięki czemu łatwo się rozprowadza.

Skład :
Cyclomethicone, Aqua, Glycerin, Titanium Dioxide, Dimethicone Crosspolymer, Mica, Dimethicone, Peg-10 Dimethicone Crosspolymer, Dimethylcyclosiloxane, Methicone, PEG/PPG-18/18 Methicone, Benzylalcohol, Ethyl-, Disodium EDTA, Methylparaben, P ropylparaben, CI 77492, CI 77491, CI 77499



Cena :
35 zł / 35 ml

Właściwości :
Kryjące
Matujące
Rozświetlające
Ujednolicające

Opakowanie :
Z pompką

Formuła :
Kremowa

http://b4.pinger.pl/2ecc42ae964df2724d44a602f35822bf/DSC09068.jpg

Moja opinia :
Kupiłam ten podkład już jakiś czas temu na promocji w rossmannie, dopiero niedawno zaczęłam jego stosowanie. Ma lekką kremową formułę, dobrze się rozprowadza na twarzy, zazwyczaj maluje się pędzlami, a jak wiadomo od tego robią się delikatne zacieki, jednak przy tym produkcie nie ma o tym nawet mowy, chyba że podkładu będzie za dużo na twarzy to wtedy delikatne ślady są. Ma średnie krycie, przy czerwonych krostkach czy czymś rozdrapanym nie poradzi sobie z ich zakryciem, jednak mnie to osobiście nie przeszkadza, bo szukam właśnie takiego delikatnego podkładu który nie zrobi z mojej twarzy maski. Dodatkowym plusem na pewno będzie fakt, że jest wydajny, wystarcza na co najmniej kilka miesięcy przy w miarę codziennym stosowaniu. Produkt ma w sobie pompkę, która działa bez zarzutu, nie zacina się ani produkt nie wyskakuje jak poparzony brudząc przy tym wszystko, dodatkowym atutem tego będzie fakt, że działa pod ciśnieniem i podkład zostanie wykończony przez to do końca. Co do działania to wytrzymuje na twarzy cały dzień w pracy bez jakiegokolwiek uszczerbku czy poprawki a jest to czasem ponad osiem godzin jak nie więcej. Produkt nie zapchał mi skóry ani także nie uczulił, mam wrażliwą skórę i niepowołane kosmetyki czasem wywołują u mnie alergie, tutaj nic się jednak nie dzieję. Produkt jak dla mnie dobry, jeśli ktoś szuka czegoś delikatnego, to polecam.

Posiadaliście? 

2 komentarze:

  1. Obecnie nie mam większych problemów z cerą, więc taki delikatny efekt raczej by mnie zadowolił.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja lubie dleikatny podkłady :) a o tym nie słyszałam nawet ;))

    OdpowiedzUsuń