zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

SheFoot - Domowe SPA dla stóp - maska + peeling

DSC08614.JPG DSC08615.JPG

Peeling naturalny zmiękcza, złuszcza i wygładza naskórek.

Maska intensywnie nawilża i regeneruje skórę , odpręża.

Peeling z naturalnymi składnikami peelingującymi zmiękcza i usuwa twardy naskórek, pozostawiając stopy gładkie i miękkie już po pierwszym zastosowaniu. Formuła dodatkowo wzbogacona o panthenol i glicerynę aby zapewnić skórze pielęgnację i odżywanie.

Składniki aktywne:
naturalne składniki ścieralne – pestki oliwek, łupiny orzecha włoskiego, łupiny orzechów macadamia, mocznik, panthenol (prowitamina B5), gliceryna.Potrójne działanie: zmiękczanie, ścieranie twardego naskórka, pielęgnacja.

Maska intensywnie nawilża i odbudowuje naskórek, pozostawiając stopy jedwabiście gładkie.

Połączenie masła shea z roślinnymi emolientami i olejami z soji, oliwek, avocado i baobabu odprężają i poprawiają przemianę materii w komórkach skóry, co zwiększa jej elastyczność i wspomaga odnowę naskórka.



Cena :
Około 4 zł / 16 ml

Opakowanie :
W saszetce z osobnymi otworkami na produkty

Działanie :
Nawilżenie
Odbudowanie
Pielęgnacja


Moja opinia :
Dostałam ten produkt w jakimś pudełku kosmetycznym, przed peelingiem i maską stosowałam sól do stóp ale o tym recenzja kiedy indziej, jednak również z tej samej firmy. Saszetka starczyła na jedno zastosowanie. Muszę przyznać, że produkt bardzo dobrze sobie radzi, stopy po peelingu stały się miękkie, delikatne w dotyku, bez szorstkiej skóry. Peeling ma żelową konsystencję z grubszymi drobinkami dzięki czemu dobrze ściera martwy naskórek. Zapach jak dla mnie jak najbardziej przyjemny, a nawet mało wyczuwalny. Co do maseczki to również jestem na tak, po peelingu nałożyłam ją na stopy, dosyć szybko się wchłonęła, a stopy stały się miękkie, nawilżone, wszystko dzięki masło shea którego w maseczce nie brakowało. Ilość produktu był wystarczająca na dwie stopy także kolejny plus. Działanie było od razu widoczne, stopy nawilżone a także miękkie jak u niemowlaka. Efekt utrzymywał się jakiś czas.W zanadrzu mam jeszcze jeden taki produkt i z pewnością niedługo go wykorzystam.

Posiadaliście? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz