zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Cztery Pory Roku - Skoncentrowane serum do rąk i paznokci Q10, Kuracja odmładzająca

DSC09204.JPG DSC09205.JPG

Serum dzięki koncentracji składników aktywnych oraz zawartości koenzymu Q10 opóźnia procesy starzenia się skóry dłoni. Produkt dodatkowo został wzbogacony o specjalistyczny składnik rozjaśniający plamy i przebarwienia.
- skóra bardziej elastyczna zdaniem 100 % kobiet
- wygładzenie skóry widoczne już po 1. użyciu zdaniem 100 % kobiet
- regularne stosowanie pomaga rozjaśnić przebarwienia

Skład :
http://b4.pinger.pl/733105b4e1bbd7cc2ea8c8c25a72ddf8/Untitled-3copy.jpg


Cena :
Około 8 zł / 50 ml

Właściwości :
Wygładzające
Zapobiegające starzeniu
Na przebarwienia

Formuła :
Nietłusta
Zapachowa

Opakowanie :
W tubce z pompką

Konsystencja :
Kremowa

http://b2.pinger.pl/db82fa417e5efb325fef0ad31b790653/DSC09207.jpg

Moja opinia :
Posiadałam już w swojej karierze serum do rąk tej firmy, tylko było ono nawilżające, tym razem mam kurację odmładzającą. Podoba mi się sam fakt opakowania, jest malutkie, dodatkowym plusem jest pompka która wyciśnie cały produkt. Co do samego działania to mam mieszane uczucia. Myślałam że jako serum zadba o moje dłonie w jakiś specyficzny sposób jednak tak się nie stało. Konsystencje ma dosyć lekką, nietłustą, dosyć szybko się wchłania, tylko nie ma takiego efektu wow, skóra dłoni nie jest praktycznie nawilżona, żeby było coś czuć trzeba kilka razy użyć. Co do samego odmłodzenia to w sumie nie zauważyłam nic spektakularnego, jakie dłonie miałam takie mam, więc w tym względzie bez szału. Ogólnie poprzednie serum też nie było jakieś super, i te również, także osobiście zużyję i na tym się pewnie skończy moja przygoda. Kolejne kremy czekają w kolejce, oby były lepsze.

Posiadaliście?

1 komentarz:

  1. Miałam zwykłe kremy tej marki, ale nie zrobiły na mnie wielkiego wrażenia.

    OdpowiedzUsuń