zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

BingoSpa - Mleczna kąpiel SPA

DSC09194.JPG DSC09195.JPG

Mleczna kąpiel BingoSpa przeznaczona jest kąpieli i okładów. 
Zawiera minerały z Morza Martwego, cynk, ekstrakty z krwawnika, szałwii, rumianku, nagietka i kasztanowca. Dzięki bogactwu aktywnych składników odżywka likwiduje podrażnienia skóry oraz łagodzi dokuczliwe objawy alergii, egzemy, łuszczycy, trądziku. 
Wspomaga walkę z cellulitem. Poprawiając cyrkulację krwi, dotlenia i odżywia komórki, pobudza ich naturalną regenerację, przyspiesza przemianę materii, detoksykuje organizm oraz głęboko nawilża, wygładza i ujędrnia skórę. 
"Mleczna Kąpiel" BingoSpa jest szczególnie bogata w związki magnezu, potasu, sodu, żelaza, wapnia - minerały mające istotne znaczenie dla regulacji procesów życiowych organizmu. Szczególnie nadaje się do pielęgnacji tłustej skóry.

Skład:
SODIUM CHLORIDE, SODIUM BICARBONATE, FERTILIZER UREA, TITANIUM (IV) OXIDE, ZINC OXIDE, SODIUM LAURYL SULFATE, MARIS SAL, ACHILLEA MILLEFOLIUM EXTRACT (ekstrakt z krwawnika pospolitego), AESCULUS HIPPOCASTANUM EXTRACT (ekstrakt z kasztanowca zwyczajnego), CALENDULA EXTRACT (ekstrakt z nagietka lekarskiego), MATRICARIA EXTRACT (ekstrakt z rumianku pospolitego), SALVIA OFFICINALIS EXTRACT (ekstrakt z szałwii lekarskiej), AQUA, ALCOHO, PARFUM, HEXYL CINNAMAL.
Cena :
Około 10 zł / 550g

Opakowanie :
Przeźroczyste i plastikowe z widoczną zawartością produktu

Działanie :
Łagodzi podrażnienia skóry
Dotlenia
Pobudza i regeneruje
Nawilża
Wygładza

Dla skóry :
Do wszystkich rodzai skóry, ale najlepiej do skóry tłustej.


Moja opinia :
Nie wyobrażam sobie kąpieli bez żadnego płynu, czy soli. Wiec tym razem w natłoku zakupów natrafiłam na taką o to mleczną kąpiel. Produkt miał bardzo ładny zapach, delikatny nie odpychający, kolor mówi sam za siebie czyli jest mleczno biały. Woda pod wpływem zabarwiała się delikatnie na kolor biały, jednak przy zwiększanej ilości zanikał. Szybko się rozpuszcza w wodzie, zazwyczaj stosowałam całą nakrętkę tak jak przewidział producent, starczyło mi to na kilkanaście kąpieli, coś może koło dziesięciu. Co do samego działania to jestem zadowolona, kąpiel z produktem na pewno mnie rozluźniła i odstresowała. Skóra po nim jest delikatnie nawilżona, chodź nie obędzie się również bez balsamu do ciała. Dodatkowo  skóra po niej jest miękka i delikatna w dotyku. Produkt również zostawia na skórze delikatny zapach, jednak nie utrzymuje się on długo. Sól nie podrażniła mi skóry ani nie zadziałała negatywnie przy częstym jej stosowaniu. Stosowałam ją tylko do kąpieli, więc o działaniu okładów nie jestem w stanie się wypowiedzieć. Póki co produkt według mnie godny polecenia. 

Posiadaliście? 

2 komentarze: