zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Exclusive Cosmetics - SPA dla stóp, skarpetki

http://b2.pinger.pl/ccaf06463336bba1c8d79996c6bd88ca/DSC06943.jpg http://b3.pinger.pl/edac28df79ae1e8a2e1ae1d29f0a2902/DSC06944.jpg

Sekret regeneracji stóp - SPA w innowacyjnych skarpetkach. SPA dla stóp w postaci skarpetek nasączonych kompleksem aktywnych składników to innowacyjna i niezwykle intensywna kuracja regenerująco-nawilżająca stworzona z myślą o profesjonalnej pielęgnacji Twoich stóp. Zawarte w składzie masło shea posiadające substancje tłuszczowe, witaminy E i F sprawia, że zniszczona skóra stóp szybciej się regeneruje, odzyskuje gładkość i staje się odpowiednio odżywiona. Masło shea wyraźnie wygładza, zmiękcza i nawilża suchy, popękany i zrogowaciały naskórek stóp oraz pięt. Olejek z drzewka herbacianego, działa antybakteryjnie i przeciwgrzybiczo na skórę stóp. Mięta pieprzowa posiada właściwości dezodorujące i odświeżające. Poprawia kondycję naskórka, wygładza go i uelastycznia, zmniejsza potliwość stóp, likwidując nieprzyjemny zapach. Proteiny kaszmiru sprawiają, że skóra staje się gładka, miękka i elastyczna. Obecny w składzie mocznik o właściwościach silnie nawilżających, zmiękczających i regenerujących poprawia gładkość i jędrność skóry a także zapewnia jej odpowiednie nawilżenie. 

http://b2.pinger.pl/9dfce3466b3bbf39f3cfda25525d07f0/Untitled-1copy.jpg

Skład :
Aqua, Glycerin, Butylene Glycol, Cyclopentasiloxane, Urea, Isopropyl Myristate, Butylene Glycol Dicaprylate/Dicaprate, Cellulose Gum, Betaine, Polyglyceryl-3 Methylglucose Distearate, Cetearyl Alcohol, Microcrystalline Wax, Stearic Acid, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Hydroxyethyl Urea, Phenoxyethanol, Carbomer, Dimethicone, Potassium Sorbate, Salicylic Acid, Xanthan Gum, Melaleuca Alternifolia (Tea Tree) Leaf Oil, Camellia Sinensis Leaf Extract, Mentha Piperita (Peppermint) Oil, Hydrolyzed Keratin, Sodium Hydroxide, Sodium Dehydroacetate, Disodium EDTA, Sodium Sulfate.
http://b2.pinger.pl/abc87d3055f6ca347756a72826784708/Untitled-2copy.jpg

Cena :
15 zł / 1 opakowanie

Dostępność :
Drogerie, Internet

Zapach :
Dla mnie wyczuwalna w dużej ilości była mięta

Opakowanie :
Ładne trójkątne pudełeczko z estetycznym i nie nachalnym nadrukiem

DSC06951.JPG DSC06953.JPG

Moja opinia :
Skarpetki znalazłam z jednych z pudełek ShinyBoxa, na początku byłam sceptycznie do nich nastawiona, bo jeszcze takiego produktu nie posiadałam. Był to pierwszy raz w testowaniu czegoś takiego. Opakowanie zawierało w sobie folie z skarpetkami, a na pudełku znajdowała się oczywiście instrukcja ich użycia. Skarpetki należało nałożyć na umyte i suche stopy na około 20 minut. Tak zrobiłam i ja. Bardzo wyczuwalny był tam zapach mięty, który lubię, a do tego fajnie chłodził stopy. Co do samego efektu, to byłam dosyć zadowolona, stopy były po nim miękkie, gładkie w dotyku, do tego ładnie pachniały i były nawilżone. Ogólnie rzecz ujmując poprawił się ich stan. W moim przypadku jednak nie było zbytnio co do zregenerowania, więc skarpetki miały małe pole manewru, ale myślę, że w przypadku bardzo zniszczonych stóp nie dałyby sobie rady, a przynajmniej nie po jednym opakowaniu. Myślę, że jest to dobra sprawa w przypadku, kiedy chce się zadbać o stopy przed jakimiś uszkodzeniami a nie po nich. Ogólnie nie są złe, ale jeśli ktoś nie chce wydawać 15 zl co jakiś czas na taki produkt, to tak samo z pewnością poradziłby sobie pumeks i dobry krem nawilżający. Ja się pewnie nie skuszę na takie cudo, ogólnie przetestowałam, ale żeby mnie miały uszczęśliwić to chyba wątpliwe. 

Posiadaliście? Jak opinie? 

1 komentarz: