zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Garnier, Mineral Deodorant - Invisible 48h Anti - Marks Roll - On (Antyperspirant przeciw plamom w kulce)

DSC06925.JPG DSC06931.JPG

48 h nieprzerwanej ochrony przed wilgocią i przykrym zapachem. Formuła nowej generacji chroni czarne, białe, a nawet kolorowe ubrania przed śladami i sztywnieniem. Pozwala skórze oddychać. Zawiera Mineralite - minerał o właściwościach ultra absorbcyjnych.
Bez alkoholu i parabenów.

http://b1.pinger.pl/11074e9f8f17e33e663e768971fa2686/Untitled-1copy.jpg

Skład :
http://b3.pinger.pl/5aaf8db3836efa273c6866f25a36057c/Untitled-2copy.jpg

Cena :
Około 11 zł / 50 ml

Dostępność :
Drogerie, Rossmann, sklepy z takim asortymentem

Zapach :
Przyjemny, taki kwiatowy, nie nachalny

Opakowanie :
Plastikowa kulka, wygodna w użyciu

http://b3.pinger.pl/b0e207e6ad0201028715fe619d14ee0d/DSC06928.jpg

Moja opinia :
Moimi ulubionymi antyperspirantami są zawsze kulki, bo niestety do spray'ów mam uraz. Staram się wybierać takie, które spełnią moje oczekiwania. Czy tym razem tak było? Się przekonacie. Produkt posiada przyjemny zapach, nie jest ani nachalny ani duszący. Do tego wygodne opakowanie, bez zacinania się kulki. Co do samego działania, to produkt jeśli wyschnie to nie brudzi ubrań, a jeśli jest nie do końca doschnięty to może mu się to zdarzyć. Co do samego schnięcia to chwileczkę mu to schodzi, nie jest ekspresowo, ale i tak źle też nie ma, bo niestety produkt wydobywa trochę większą ilość niż by się chciało. Jest wydajny, a używałam go codziennie. Do tego miał konsystencję bardziej lejącą, dlatego czasem pozostawał na bokach opakowania. A co do potliwości to sobie radził całkiem nieźle, nie zatykał porów, nie miał w sobie alkoholu więc nie podrażniał, nawet jeśli stosowało się go zaraz po kąpieli. Do tego chroni nas przed zapachem potu oraz zmniejsza potliwość, chodź nie niweluje jej całkowicie. Osobiście jestem zadowolona, chodź pewnie będę jeszcze testować inne antyperspiranty. 

Posiadaliście? Jak opinie?

2 komentarze:

  1. Ja osobiście wolę antyperspiranty w sprayu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam go w zapasach i jestem ciekawą czy będę równie zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń