zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Clean & Clear - Głęboko oczyszczająca pianka do mycia twarzy

DSC03813.JPG

Pianka do mycia twarzy Clean&Clear została specjalnie opracowana, by dokładnie oczyszczać skórę nie wysuszając jej. Świeża pianka zawiera sprawdzony składnik zwalczający pryszcze. Skutecznie usuwa brud, tłuszcz i makijaż, a Twoja skóra staje się naprawdę czysta, gładka i  piękna.

*Skład:* Aqua, Glycerin, Polysorbate 20, Sodium C14-16 Olefin Sulfonate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Lauroamphoacetate, Sodium Chloride, PEG-6 Caprylic/Capric Glycerides, Salicylic Acid, Xanthan Gum, Disodium Lauroamphoduacetate, Lauric Acid, Lauryl Hydroxyethyl Imidazoline, Sodium Sulfate, Citric Acid, Sodium Citrate, Sodium Glycolate, Disodium EDTA, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethyl Paraben, Propylparaben, Parfum.

DSC03814.JPG
DSC03815.JPG


*Moja opinia:*
Kupiłam ją ze względu na pompkę, bo nie chce mi się męczyć z normalnymi żelami do twarzy. Cena coś ok. 11 złotych ale dostałam jakąś ulgę i zapłaciłam coś koło 10 złotych, według mnie cena jest w porządku. Co do jakości jaką producent nam opisał to hmmm, można by się głębiej nad tym zastanowić, oczyszczać oczyszcza, może nie tak dogłębnie jakby co niektórzy chcieli, ale według mnie mam po nim cerę ładnie oczyszczoną i gładką, usuwa brud, sebum z którym niestety mam problemy. Niestety nie zgadzam się z usuwaniem pryszczy, według mnie to kompletny przypał ze strony producenta, a szkoda, szkoda. Plusem jest oczywiście zapach, mnie się on podoba, oczywiście buteleczka w której widać, ile produktu nam jeszcze zostało do końca i kiedy można zrobić następne zapasy, no i oczywiście pompka.
Polecam ją osobom które nie mają dużo wymagań w stosunku do oczyszczania skóry, no i chcą być trochę wygodnickie jak ja.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz