zBLOGowani.pl

Obserwatorzy

Isana - Hair Professional, Gloss Shampoo

DSC03810.JPG

Gama produktów pielęgnacyjnych Isana Hair Professional umożliwia profesjonalną pielęgnację Twoich włosów bez konieczności wychodzenia z domu. Szczególna receptura wzbogacona o specjalne składniki przywraca włosom wspaniały blask. Opracowany z myślą specjalnie o włosach łamliwych i rozdwajających się szampon chroni przed łamaniem się włosów i na nowo odbudowuje ich strukturę. Delikatnie myjąca, wzbogacona prowitaminą B5 i olejkiem arganowym formuła nawilża Twoje włosy aż po same końce:
- zapobiega rozdwajaniu się końcówek włosów,
- chroni przed łamaniem się,
- odżywia,
- przebadany dermatologicznie,
- przyjazne dla skóry ph.

*Skład:* Aqua, Sodium laureth Sulfate, Cocomidapropyl Betaine, Glycerin Sodium Chloride, Glycol Distearate, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Panthenol, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Laureth-4, Polyquaternium-7, Niacinamide, Guar Hydroxypropyltrimonium Cloride, PEG-90M, Slica, BHT, Propylene Glycol, Parfum, Benzyl Salicylate, Linalool, Limonene, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Methylparaben, Propylparaben, Formic Acid, Citric Acid, Sodium Hydroxide.
DSC03812.JPG

*Moja opinia:*
Dostałam ten szampon od siostry, od razu pomyślałam, że coś z nim musi być nie tak skoro  zostałam nim obdarowana. I nie pomyliłam się. Zaczniemy zatem od początku, może od milszych rzeczy. Podoba mi się strasznie zapach, jest przyjemny mimo iż nie utrzymuje się na włosach to sprzyja myciu. Otwierany dozownik też jest bardzo fajny, nie muszę się zbytnio wysilać, żeby wycisnąć szampon, jest on lekko wodnisty, taki mało gęsty, kiepsko się pieni jeśli mało go weżniemy, trzeba ponownie wmasowywać kolejną porcję szamponu. Spłukiwać trzeba dużą ilością wodą, choć nie wiem ile bym spłukiwała tą wodą, po wysuszeniu moje włosy wyglądają jakbym ich w ogóle nie myła, mam takie dziwne, wyglądające na tłuste choć wcale takie nie są, znowu innym razem są jak siano, nie wiem od czego to zależy, ale kondycji moich włosów wcale nie poprawił. Producent pisze w nim o zapobieganiu rozdwajaniu się końcówek, nie wierzyłam w to i miałam rację, moje końcówki jakie były takie są i szampon wcale mi w tym nie pomógł, ale nie liczyłam na to, miałam tylko ochotę je umyć i wyglądać normalnie. Nawet to mu się czasami nie udawało. Jedyne z czego się cieszę, to fakt, że moje włosy dobrze się rozczesywały i nie były poplątane jak to w innych przypadkach bywało.
Zakup szamponu tylko w Rossmanie - 500 ml, cena różnie się waha, ale można go znaleźć na promocji za coś ponad 6 zł a normalnie za ponad 9 zł,  dla mnie nie warta żadnej ceny - NIE POLECAM!

*Używaliście go? Jaką macie opinię?*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz